Ni där!!!! Ni tror allt att jag är självgod......


å
Det här är det enda ni får se av mig i dag.....  Haa!!!!

OK!! Det kanske stämmer, men i dag bjuder jag på min vän TRONADA och minimatte Rebecca...

OCH mer Tronada,,,,,,

OCH mer TRONADA,,,,,....

Tjoohooo!!! En busig Tronada....

En läcker, jag menar verkligen läcker TROONADA

TRONADA på skogspromenad....

Jaha!! Se där även hästar måste bada.
Ni som inte gillar hästar kan väl hoppa över dagens bloggande. Bilderna är till Malin. Var så god och njut!!!!!

Här har alla mina polare skrivit
Polaren: Malin med prickarna

Hon är så fiiiiiin! Attans, hur ska jag kunna sälja några Broszka-barn, man vill ju ha dem allihop... Morsan o halvsyskonen hälsar till snygg-Tronada!

Tack Göte för att du är så snäll och låter Tronada synas i DIN blogg!

Kram!

2009-08-31 @ 16:43:16
Polaren: Greta

Så fina bilder du bjuder på Göte. Inte är väl du självgod heller. Modig, det är vad du är!!!!! Jag skulle aldrig våga pussa en häst.

2009-09-01 @ 16:51:33
URL: http://prinsessangreta.blogg.se/
Polaren: buffalo bosse

vad e detta skulle den där spanska saken vara snyggare än min kolan pytsan

2009-09-01 @ 21:48:40
Polaren: Britta

Gulle dig Göte - vilken vacker och ödmjuk själ du har :0)

2009-09-01 @ 22:53:10
URL: http://www.oxberget.se
Polaren: Malin med prickarna

Snälla Göte! Schasa på Buffalo-Bosse lite så han fixar lite snygga Kolan-bilder också (han kan ju bevisa vilken häst som är snyggast ;-))! Kolan kan ju också hjälpa till att lysa upp bloggen - det kommer bara att vara en massa stjärnor här och den snyggaste av alla är ju självklart du Göte! Kräv en köttbulle i utbyte mot en bild i bloggen :-) så vinner du också på det :-).

2009-09-02 @ 10:20:27

Skriv du också:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0