Lite gladare!!!!!



Hej alla mina bloggarvänner. Här ligger jag och skrattar, Paddington och jag chillar lite och snackar jul. Men först,  jädrans vilket stöd jag har fått. Jag känner mig sååå himla älskad. Jag säger som Idol Calle.... Tack som faaan!!! Jaha! Vad mer har hänt? Jo, PADDINGTON och jag har planerat julen.



Men vad har vi egentligen planerat??? Paddington sluta fnittra. Nu måste vi vara seriösa. Vi har bestämt att det e jag som ska dela ut julklapparna. Det e välan rätt. Jag e ju en tusan till julklappsutdelare.



Ojsan!!! Hur gick det Paddington? Jag tror att du blev lite majjo i knoppen, kanske lite burkig under fötterna.



Lilla Paddington. Du har fått i dej för mycket majonäs. Du ska få lättmajonäs nästa gång. Så ja, nu ska jag hjälpa dig upp.



Puss på dej Paddington. Du har ju varit så jädrans gullig mot mig  i dag.



Kamrater nu har jag gått vidare. Jag har lämnat mina skitarmbågar kvar i gårdagen. I dag e idag. Jag säger som min finska vän Pennti, "nuu jag känna lycka börja komma" Ni måste läsa på finlands svenska . Ja det gjorde ni bra. Men det e så. Jag känner att lyckan smyger sig på mig igen. NI har ju rätt. Jag e ju så jädrans bra. Det e ju inte bara jag som tror det. Ni håller ju med för tusan. E det inte dags nu?? Vad säger ni??? Jo för bövelen, det bubblar det spritter, nu säger jag det. E ni berädda....JAG E TEN STAR GÖTE det e välan inget konstigt med det.

Mina vänner, om några dagar så kommer det vara bättre än underbart. Det e vad jag känner och tror...




Här har alla mina polare skrivit
Polaren: Nilla

God Morgon...Ten Star Göte ;o)



Vilken suporterklubb du har, helt otroligt så mycket stöd du har fått. Och det hjälpte ju också. Skönt att du är ditt "gamla vanliga JAG" alltså "Världens bästa Snygg-Göte"

Puss på nosen från Gudmatte och Sessorna

2009-12-17 @ 07:23:18
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Polaren: Torsten

Yes!!! Ten Star-Göte, skönt att du är glad igen!

Klart att du kan dela ut klapparna i år, jag tänkte kanske göra detsamma....eller så är jag julbock...jag får se!

Har inte ni fått nån snö?? För isåfall måste jag genast göra nåt åt saken!

Ha en bra dag, snygging!

2009-12-17 @ 07:32:39
URL: http://prinstorsten.blogg.se/
Polaren: Britta

"Way to go Göte"!

Så skall det låta!

Här julplaneras också - barn och barnbarn kommer hem till mig och käkar julmiddag och sedan blir det superduper-julklappsutdelning - och du Göte! Eftersom jag är morsa, farmor och svärmor OCH hedersmedlem i din klubb- visst borde väl jag få dela ut klapparna?

2009-12-17 @ 08:11:27
URL: http://www.oxberget.se
Polaren: malte o snokas

Å va glada vi blir att du är lite gladare! vilken kompis du har i paddington även om han verkar vara lite väl glad i majonäsen! Klart att du ska dela ut julklapparna i år!!

slafspussar på snyggnäsan

2009-12-17 @ 08:12:21
Polaren: Sigge Svamphund

Bra att du mår bättre!

Skit i armbågarna och adoptera!

Naturligtvis ska du dela ut julklapparna!!!

Polaren: Carro

Vad bra att du mår bättre! Klart du ska dela ut julklapparna! Jag brukar ju göra det, så jag får bestämma! Men du får vara försiktig så att paketen inte går sönder, visst?!Ut och lek i snön nu tycker jag! Pussiluss på nosen

2009-12-17 @ 08:53:39
Polaren: Filifjonkan

Hej Snygging Ja du gör rätt idet strunta i sån post som kommer,,,bara släng den eller ge den till grannen Hörde du fått snö nu skrattar Vet du Filifjonkan har fått ge upp gååår inte få fram bilen det bara vräker ner ny snö och plogen gick just förbi o la en jättestor snövall så jag kommer inte förbi den heller så det är inställt det jag skulle göra idag Myser i soffan jag med så ha det så gott Paddington o du men låt bli majjon hih..

2009-12-17 @ 11:36:30
URL: http://filifjonkan-se.bloggagratis.se/
Polaren: Tessan med "pälsbollarna"

Altså jag säger det igen VAR FAN HAR DU VARIT HELA MITT LIV GÖTE?? Du är ju absolut den coolaste av dom coola;)

och du...den där Paddington verkar ju vara en sjujäkla bra polare...lite vinglig under fötterna, men fan vad ni går igång på majonäs, URK äckligt ju...ja förutom på räkmackor då.Träna på inför julklappsutdelningen, prova ut luvan i tid så att den passar och så...

Tjingtjong julkalsong!

2009-12-17 @ 15:28:21
URL: http://minahundarochjag.blogg.se/
Polaren: Edith

Du Colliepojken och Paddington ... ni är bäst. Det är bara så. Inget snack om saken. Håll undan all majjo från katten ... annars kan det bli för mycket. Ha' det!

2009-12-17 @ 20:03:10
URL: http://parisercollie.blogg.se/
Polaren: Stella

Skönt att höra att du är gladare, du och jag kan nog bli ett bra par, vi är ju vansinnigt snygga båda två! För min del blir det inga valpisar heller, jag har tydligen fel på min krullor, har du hört något så dumt?? Nu säger matte att det inte skulle ha blivit några valpar i vilket fall, skitmatte!!!!

2009-12-17 @ 20:54:15
URL: http://www.blondinstella.bloggagratis.se

Skriv du också:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0