God kväll och god natt!!!!



Sen kväll och jag ska gå och lägga mig. Jag har inte hunnit blogga tidigare så jag tänkte att ni får följa med i säng. Häng med!!!



Jag sjunger en liten vaggvisa  så att gosedjuren somnar. Den kan låta så här. Sov gott gosedjur nu ska pappa sova. Sov gott gosedjur annars åker ni ut i köket tralala..



Natti natti!!!



När gosedjuren har somnat så brukar husse och jag ligga  och småprata. Det e jädrans så mysigt. Det kan ni välan förstå.



En liten godnattpuss brukar alltid sitta fint. Jag älskar att pussa min husse och matte, men husse e bäst för han har hår i ansiktet och där brukar det finnas matrester. Mmmm smaskens det e alltid gott med lite mat innan man ska somna.



Husse!!! Förbövelen nu har du glömt att borsta tänderna. Jädrans slarver. Så iväg med dig. Nu, man kan välan inte gå och lägga sig utan att borsta tänderna. Snuskerier det e vad det e!!!!



Så där ja!!! Nu får ni vara tysta och smyga hem till er. Ni kanske också blev lite sömniga av min vaggvisa. Sov gott alla som smög in i min blogg så här på kvällen.
Dröm sött, ja varför inte om mig. Kan det bli bättre. ZZzzzzZZZZZ




Här har alla mina polare skrivit
Polaren: Nattugglan

Sov Gott Zzzzzzzzzzzzzzz

2009-12-03 @ 22:48:14
Polaren: Torsten

Tjenare där borta i Skåneland!!! Klart att ni ska längta efter snö, och när ni får jättelängtan kan ni packa väskorna och komma hit, det är ju bara en liten bit (har kollat på kartan och det ser inte alls långt ut)!

Hoppas du sovit gott Göte, du o husse!

Vi hörs sen!

2009-12-04 @ 07:03:07
URL: http://prinstorsten.blogg.se/
Polaren: Daniel

Vad gulligt! Soven sött!

2009-12-04 @ 09:01:20
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Polaren: Carro

Vad gosigt du och pappa har det! Jag ska ut på promme med matten din strax, du får nog följa med nästa gång!Pussar

2009-12-04 @ 09:03:14
Polaren: Nilla

God morgon, eller god eftermiddag, kanske. Din matte ville telefonfika med mig. Men det tutar upptaget, så nu fikar jag själv.

Puss på er

2009-12-04 @ 14:36:10
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Polaren: Britta

Tjingeling Göte!

Precis så där har jag det med min matte på kvällarna (fast hon har inget hår i ansiktet....)

och jag har också gosedjur med mig i sängen - dom heter Stina och Bitte :0)

G´natt från Hippie - en hipp brud!

2009-12-04 @ 17:42:54
URL: http://www.oxberget.se
Polaren: Sigge Svamphund

Det är enkelt att hitta till mina skogar!

Först åker du till Sörmland, sen letar du dej fram till en liten håla som heter Hälleforsnäs (mellan Flen och Eskilstuna) där finns det stora milsvida skogar fulla med sjöar, spagropar, svamp, korv,köttebulle och Frolicbuskar o en massa annat skoj.

Polaren: alla strövelstorpslagottona

Hej på dej Snygge-Göte

Hittade till dej på Torstens blogg. Så du bor precis som vi i Skåneland. Nattisritualerna är väldans viktiga, det är liksom lite heligt. Våran papsing har fött upp såna underbara voffsingar som dej, men det är länge sedan.

Nattispussar

2009-12-05 @ 01:23:45
URL: http://lagottoflickorna.se

Skriv du också:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0