COOL, eller!!!!!!!!!!!!!!!


Det snackas så mycket om utställningar och SUCH, alltså svensk utställningschampion. Det är ju jag redan.

S nygg, självsäker
U tomordentligt
C harmig
H anhund

ELLER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alltså nu kommer jag att göra något som inte är riktigt likt mig, börjar jag bli lite ödmjuk, eller!!!!!!!!!!
Kanske lite vuxen, eller!!!!!!!!!!!!

Gå in och kolla här en riktigt skön brutta, och dessutom min lilla kusin.

Woff och Tass på er alla polare!

Här har alla mina polare skrivit
Polaren: Greta

Hej Storkusin!!!!!!!!!! Tack för att du länkar till min blogg. Det var snällt av dig. Jag har inte lagt in något nytt i min dagbok än, men det kommer nog senare i dag. Just nu måste jag vara lite moraliskt stöd åt lillsyrran. Husse och matte har pälsvård på henne i dag. Och hon piper och skriker så man får ju nästan örsprång.

Vi kanske kan ta och träffas någon dag, Snygging ;-)

Woff på dig

2009-07-15 @ 11:25:00
URL: http://prinsessangreta.blogg.se/
Polaren: Eros

Vilken klok son jag har. Precis så känner jag och det har tydligen gått i arv...



Kram

Pappa Eros

2009-07-15 @ 15:38:13
URL: http://www.up.to/godolakis

Skriv du också:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0