Fornborgens Isidor

Det är jag det. Men till vardags så kallas jag för "GÖTE" Jag är döpt efter min mattes pappa. En riktig krutgubbe, ser inga hinder, bara möjligheter. Så jag har lite att leva upp till. Men jag är på god väg. Matte och jag har gått några kurser, och jag har varit jätteduktig.


Jag föddes den 4 juli 2008 på Fornborgens kennel, på Ekerö. Min matte och husse hämtade mig, och sen åkte vi hem till mattes pappa. Där tillbringade jag första natten utan mamma och mina syskon. Om jag ska vara riktigt ärlig så var det lite läskigt. Och husse fick faktiskt sova på golvet hos mig. Nu är det tvärtom, jag måste sova i husses säng så han känner sig trygg.



Kontakt, med min matte, det har vi tränat på. Och jag är så duktigt så.

Så snygg, eller hur?





Här har alla mina polare skrivit

Skriv du också:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0