Ödmjuk,,,,blygsam och fullkomligt underbar!!!!!!!!


Njut gott folk, jag delar ödmjukt med mig av mig själv....

En blygsam profil.....

Och fullkomligt  underbar.. Neej va faan!!!  Någon har hackat sig in på min blogg. Jag tar inte ansvar för denna bild!!!!!!!!

Här har alla mina polare skrivit
Polaren: Princess

Äntligen en snygg hund i din blogg, I love you. Du ödmjuka, snygga colliepojke.

Yours Forever / Love Princess

2009-07-21 @ 22:46:48
URL: http://prinsessangreta.blogg.se/
Polaren: Malin med prickarna

Vilka vackra vita tänder du har Göte! Se till att matte & husse borstar dem noga emellanåt så du får behålla ditt vita smile även som pensionär (det känns avlägset jag vet, men nån gång blir även du gammal tyvärr - jag är dock övertygad om att du kommer att åldras som en skönhet).



Den där lilla hunden längst ned vet jag inte riktigt var den kom ifrån, men se det från den ljusa sidan - om det finns nån annan hund på bild i din blogg så har vi ju nåt att jämföra med så att vi fattar hur ofattbart snygg du är Göte!

Kram kram från din största beundrare!

2009-07-22 @ 17:21:12
Polaren: Havanna

Hej Göte! Tack för gratulationen, jag fyller 4 år. Och jag har fått massor med tuggben av matte och husse. Min storasyster Joy snodde ju benen som jag fick av din matte i går. Jag tyckte allt att du var lite stor och läskig. Men ändå ganska snäll.

Havanna

2009-07-23 @ 14:42:42
URL: http://prinsessangreta.blogg.se/

Skriv du också:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0