Utställning i Tvååker 10 juli 09


Fastspänd i bilen och redo för avfärd.

WOW, vilken snygging, Klara heter hon och jag blev kär direkt. Det här blir nog en schyst dag.

Inne i ringen och kutar runt med hussen.
Snygga gaddar, eller vad tycker du, domarn?
Står jag bra så här, husse?

Det här gick väl ganska bra va.


Och här är min kritik:

Mask jun.hane av mkt god typ alltför grovt huvud men av korrekt längd. Välformade ögon utm. hals & rygg för åldern, välutvecklad kropp mkt br benstomme, rör sig med tillräcklig steglängd fr  sidan, väl uppbruten men lite murrig i sin färg ok temperament.

1:a kv 2:a kk Junkl


Mitt första happy meal, WOW vilken belöning. Jag skulle nog kunna tänka mig fler utställningar.

Syns jag ......

Om jag syns så finns jag .....

Om jag finns så måste jag få smaka .....

Vem kan motstå en colliepojkes vackra ögon, inte husse i alla fall. Gött ....

Här har alla mina polare skrivit
Polaren: Pappa Eros

Hej "lille" Göte!

Så fin och stor du har blivit, jag är mycket stolt över min pojk. Hoppas vi får träffas och spåra lite snart.

Tass/

Eros

2009-07-11 @ 18:23:39
URL: http://www.up.to/godolakis
Polaren: Elisabeth och Olle

Hej

Sitter här på semester i norr och njuter.

En så'n snygg kille du har vuxit upp till.

Trevlig blogg har du också den får vi följa.

Vi ses i Vallentuna.

Vi hör's

Glada och stolta uppfödare

2009-07-11 @ 21:31:20
URL: http://www.fornborgen.se

Skriv du också:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0