God morgon mina bloggvänner!!!!



Mittimellanmatte CAROLINA och JAG har haft mysfrukost. Korvmackor och fil!!!!



Mmm!! Smaskens!!! Fasen vad mysigt vi har. Så här skulle alla ha tralala!!!



Ååh!! VAD GULLIG JAG ÄR!!!



Vilken tur jag har. Det här mina vänner,  det är morgonmys....



Va då?? Jag e inte alls bortskämd!!! Sluta sura STINA!!!! Håll dig framme när det vankas frukost...



Tack CAROLINA!!! Vilken myspysar morgon vi har haft. Puss på näsan från en alldeles underbar COLLIEPYS!!!!

Här har alla mina polare skrivit
Polaren: Nilla

Jag har också mysfrukost. Just i dag har jag faktiskt det, tralala!



Så fin hon är din mittimellanmatte Carolina.



Puss på er

2009-11-10 @ 14:31:19
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Polaren: Malin m prickarna

Hej Göte!

Jag är inte försvunnen, har bara lite mycket att göra. Lovar att uppdatera med hundbilder snaaaart (eller nåt). Kram!

2009-11-10 @ 16:51:42
Polaren: Carro

God morgon hjärtat mitt! Här är det ICKE mysmorgon, det är på tok för tidigt för sådant!!Men så är det när man är människobarn och har praktik och sådant...PUSS

2009-11-11 @ 05:22:00

Skriv du också:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0