Tjingeling mina bloggarvänner!!!



Idag skulle jag ha deltagit i en skönhetstävling för UNGA HÅRFAGNA COLLIEPYSAR. Men hallå!!! Hur fasen skulle det gått till. Jag är ju ganska befriad från päls för dagen.



Vi skiter i att va snygga sa husse. Nu ska vi vara lite skabbiga och fula. Fasen va skönt då behöver jag ju inte bada inte borstas bara vara mig själv.



Hörrödu husse!!! Vi e ju så jädrans grundsnygga även om vi e skabbiga.



Om jag inte va en COLLIEPYS utan bara en PYS....



Så skulle jag också vilja ha en sån här tatuering som mittenhusse BENJAMIN har.

.

Till sist en liten hälsning till mittimellanmatte KATHINKA som har flyttat till AUSTRALIEN, om du tittar in på min blogg kan du välan skriva en rad. Hej då bloggen. Vi syns!!!!

Här har alla mina polare skrivit
Polaren: Nilla

Tjingeling min colliepysvän, gudhund, polare, blåmes....Säg åt husse att han tänder en brasa så att det blir varmt och skönt, för då spelar det ingen roll om du inte har någon päls. Och vad skönt att slippa pälsvården ett tag. Majonäsdamerna skulle vara själaglada för att få slippa den. Ha en riktigt skön och hårlös dag.

Puss på nosen

2009-11-14 @ 11:23:32
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Polaren: Nilla

Förresten, har matte läst sagan om den lilla lilla katten för husse? Han är för övrigt på rymmen nu, den lilla katten alltså! Men han kommer nog snart hem igen.

Och du, du kan ju svara här i din egen blogg så får du ju en extra kommentar :o)

2009-11-14 @ 11:45:16
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Polaren: Maria och Assim

Tjena snyggis

Letade efter dig på skönhetstävlingen idag men såg inte en enda snygg adlig collie så jag drog slutsatsen att du inte var där...trist...för alla som inte fick något snyggt att vila ögonen på!

Kram

Assim med matte

2009-11-14 @ 14:38:28
URL: http://www.up.to/godolakis

Skriv du också:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0