E jag populär.............


eller e jag populär. Ja inte faan vet jag. Men mitt foto står i alla fall här på mosters nattduksbord. Vad säger Havanais-fröknarna då, undrar ni kanske. Vem bryr sig................
Den här rosen vill jag tillägna alla ni som tittar in i min blogg och älskar mig, nej dyrkar mig passar bättre. Tack! Tack!! Hej då bloggen vi ses i morrn!!!!
By the way!! Titta noga på rosen så ser ni ett gulligt colliehår. Det är från mig!!!!

Här har alla mina polare skrivit
Polaren: Nilla

Jojo, visst är du populär din lilla rackare. Men jag tycker inte om att du kallar min prinsessa för Anka,det får du sluta med annars kanske jag stoppar ner dig i byrålådan. Tur i alla fall att din matte skriver snälla saker till Greta, det blev hon väldigt glad och rörd över. Men tusen tack för rosen med colliehår, den ska jag drömma om i natt.

Puss på nosen

2009-10-06 @ 20:09:23
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Polaren: Nilla

Jag sov riktigt gott i natt, kan det vara för rosen med colliehår? Vad tror du? Det var ju en dum fråga, jag vet ju vad du tror :o)

Puss

2009-10-07 @ 12:54:13
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Polaren: Carro

Puss puss Götzki, mitt hjärta!

2009-10-07 @ 15:53:51

Skriv du också:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0