Tjenare mina vänner!!!!


Här ligger jag och har det bra.

Som ni ser så var jag förbannat vacker redan som liten palt.

Gosingen vilken liten goding jag var!!!!! Alla skulle behöva en Göööte!!!

Det här mina vänner var allt i från mig. Jag har inte tid med mer.. Jag förbereder mig för RESAN till Stockholm. Jag måste packa.
Kan ni fatta det!!! MH jag ska göra MH. Jag är för tusan skitskraj!! MH vad faan är det???? Husse säger att det nog är skitkul. Hmm jag undrar jag. Men det ska bli kul att träffa mina syskon, Olle och Bettan, Farsans matte Maria och bäst av allt min bloggbästis BRITTA.. Tjoho! Stockholm här kommer jag. Göte the one and only!!!!

Här har alla mina polare skrivit
Polaren: Greta

Säg åt din husse och matte att dom rastar dig ordentligt. Så du inte kissar på dig hemma hos "Götetheoneandonlybästagamlamorfarsgubben" som finns. För vi har varit där och spridit Havanasisdoft i hela huset hihi.

Puss på dig, och du, du var riktigt söt som liten plutt.

2009-10-01 @ 19:02:55
URL: http://prinsessangreta.blogg.se/
Polaren: Carro

Hej, hej hjärtat mitt!!Det kommer gå jättebra i helgen, det vet jag det! MVG minst, och snart blir du sån där champinjon också och sen vill jag ha en liten Göte-junior! För du var ju perfekt redan som liten valpis! Puss, ses på söndag

2009-10-01 @ 20:19:41
Polaren: Iris

Fy Göte vad läskigt det är med Mh. Moster Tilda har gjort Mh och jag vill att hon ska berätta vad det är men hon säger att man inte ska veta i förväg. Fast hon kan säga så mycket att vi kommer att träffa på spöööööken usch tror att jag kissar på mig. Det enda positiva är att vi syskon ska få träffas igen, syns snart.



Kramm från syrran Iris

2009-10-02 @ 08:30:29
Polaren: Britta

Gull-Göte!

Jag räknar timmarna:0)

Känner ju några av dina syskon också -ett schysst gäng!

Det kommer att gå kanon på söndag Göte - tala du bara om för spökena var skåpet skall stå - inte bangar du för några typer i lakan !

2009-10-02 @ 18:40:25
URL: http://www.oxberget.se
Polaren: Malin m prickarna

Tjenixen Göte!

Hoppas att du klarat pärsen med nerverna i behåll! Jag måste säga att jag tycker du bara har blivit vackrare och vackrare sen du var valp. Numera tycker ju till och med jag att blue merle är en riktigt fin färg (fast sobel är fortfarande oslagbart, får du sobel-valpar så får jag nog hålla mig borta).

Kram!

2009-10-04 @ 18:02:38

Skriv du också:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0