Vaa faan e alla??????


Mot stranden, faan va kul det ska bli!!!

Var e alla???? Har ni inte vaknat ännu????

Herre gud!! Nu bestämmer vi att det här är våran strand. Det är bara vi som är här.

Fasen vad glad jag blir, jag har en egen strand som heter Våran strand.

Jädrans vad mysigt att blöta tassarna i mitt hav, vid Våran strand. Jag har det jäkligt bra!!!!
STIIINA KAN DU FATTA!!!! Vi har en egen strand...

Titta här!!! Det växer nypon i sanden på Våran strand.....

Kathinka!!! Lilla mittimellan matte, hur faaan kan du dra till Australien när vi har en egen strand???? Våran strand.
Åååå! Vad gulligt, mitt tassavtryck i sanden på Våran strand....Jag blir nästan gråtig...
Husse, matte hela världen!!! Jag e så jäkla lycklig i dag...

Hallå!!! Ta mig om ni kan!!! Ingen hinner i kapp mig. Jag flyyger fram på min egna strand.

Kom igen Helga!!! Du kan välan försöka ta mig. Tjoo hoo!!! Ta mig om du kan...

Ingen, verkligen ingen kan ta mig!!! Jag är otagbar, faantastisk, flygande och galet glad i dag....

Jag e Snygg-Göte som har en egen strand. Det ni!!!!

By the way!!! Det här betyder gå till baka upp för trappan. DET HÄR ÄR VÅÅÅRAN STRAND!!!!!!

Här har alla mina polare skrivit
Polaren: Anonym

Men Göte, det där är ju våran strand. Men du kan få låna den om du vill. Vi kan ju i alla fall inte åka dit nu. Vi kan ju inte åka någonstans alls, just nu. Skitbil, säger jag bara. Nej förresten, bilen är bra, skitmekaniker säger jag.

Finfina bilder från stranden i alla fall. AVIS, AVIS, AVIS, AVIS är bara förnamnet.

Puss på er allihop från Nattugglan

2009-10-10 @ 22:43:54
Polaren: Anonym

Förresten har matte kommit ut ur garderoben???? Hon syns ju på bloggen!

Nattugglan

2009-10-10 @ 22:45:35
Polaren: Malin med prickarna

Ååååhhhh! Jag vill också ha en strand! Vilka underbara bilder!!!! Göte, du o stranden matchar ju varandra i färgerna, kanonfint och det måste ju betyda att det är din strand!

2009-10-10 @ 22:47:49
Polaren: Carro

Åh vad mysigt! Jag hänkar på nästa gång, om jag inte har praktik å sånna pruttgrejer!Puss på nosen

2009-10-11 @ 10:45:06
Polaren: Elisabeth

Hej Göte,

Vilken helt underbar strand ni har. Ser ut som ni har det så härligt när ni är där.

Blir faktiskt lite avundsjuk på er som kan springa i fred på det där sättet.

Hälsningar

Bettan och Olle

2009-10-11 @ 22:28:28
URL: http://www.fornborgen.se

Skriv du också:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0