Hallå världen!!!!!!


Här är jag mina vänner!!!  Tillbaka för att försköna världen med min blogg....

Så här kan det gå när man jagar katter i tistelsnår. Då blir hela huvet fullt av stickiga tistlar.
Rätt åt dej skitpudel. Man får inte jaga katter!!!  Man ska gosa med katterna..

Så här gör man Stina!!!  Man goosar med katterna. Som jag gör...

Husse tycker också om att gosa med BUSAN. Kärt barn har många namn. Det sist tillkommna namnet ÄR...

Tok Busan from hell!!!!! Yeeees!!!!!

Va faan är det med denna däringa tokkatten???? Det är som om hon tar sig in på min blogg av sig själv..Du måste faktiskt fråga först..  Det här  är min blogg. Det är jag Snygg-Göte som ska synas här. Kan du förstå det???

Mmm mums!!  Vad annat kan man säga...I love!!  Gissa vem!!!!!

Här har alla mina polare skrivit
Polaren: Nilla

Det är väl mig du älskar, eller? Eller är det tok-Busan?

Nej jag bara skojar, jag vet ju att du mest av allt älskar dig själv :0)

Puss och klapp

2009-09-22 @ 17:56:07
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Polaren: Anonym

Göte, my darling!Vi ses imorron, bra va?!

2009-09-22 @ 18:29:33
Polaren: Linda

Hej på dig

Har följt din blogg nu ett tag och jag skrattar varje gång. Den där tok Busan är ju född här men till mitt försvar måste jag ju säga att det var Malin som fixade så att hon skulle bli din rumskompis när jag var borta.:-) Så jag är bara lite medskyldig. Sköt om dig och hela din stora familj.

2009-09-23 @ 08:48:02
URL: http://jabeque.zoomin.se
Polaren: Malin med prickarna

Jaja, jag får väl anse mig som skyldig till att Tok-katten stökar till ditt liv (och din blogg) Göte. Men jag tror allt att du älskar den galna Busan (och det syns ju på pussarna hon får).

Du är fantastiskt vacker Göte, men du och Stina ser lite galna ut på de första bilderna... är det katten som smittar????

2009-09-23 @ 12:18:40

Skriv du också:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0