Hej och hå!!!!!


Hallå mina vänner!!! Idag är jag så jädrans trötter. Men jag bjuder på lite ögongodis innan jag går och lägger mig...

Såå jädrans snygga bakdelar har ni väl sällan skådat????

Jag tror tamejtusan att jag just nu blev kär. I STINA fattar ni väl!!!!

Ja!! Förböveln det måste vara så.!!!! Idag är jag kär i Stina...

Mmmm smaskens. Köttfärssås och spagetti till middag. Jo jag tackar jag. Tur att det fanns lite kvar.

Såå trött!!! Vi syns i morgon...

Här har alla mina polare skrivit
Polaren: Greta

Ja du Göte, det var riktigt snygga bakdelar. Men vi har rätt så snygga bakdelar vi också. Om det inte var så att husse plockat bort bilderna från datorn och bränt över på skiva så skulle jag ju ha visat dig min vackra bak. Men jag har inte tid att sitta och leta kort, inte ens för din skull. Och du är ju förresten kär i Stina.

Ha det

2009-09-15 @ 09:20:31
URL: http://prinsessangreta.blogg.se/
Polaren: Carro

Puss finaste collien!

2009-09-15 @ 19:00:43
Polaren: Malin med prickarna

Jag är mållös, ni är så vackra alla tre!

(alltså Göte, Stina o Helga...)

2009-09-16 @ 12:44:48

Skriv du också:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0