Kärleksbekymmer!!!!!


Vackra Stina!!! Jag äääälskar dig!!!

Kom igen Stina!!! Kan du motstå en sån häringa snygging??? Va!!!

Stiiina!!! Här e jag!!! Colliepysen bäst i världen. HO HO!!!!

Stiiina!!! Se hit!! Vill du va i hop med mig. Snygg Göte....

Stiiina!!! Varför tittar du bort hela tiden?????

Hjälp!!! Vad gör du??? Förbövelen Stina varför är du så där?????

Jag fattar!!! Men ändå inte. Hur kan hon inte älska mig????? Alla älskar ju mig. Husse, matte min fanclub, mina föräldrar. Hur är det möjligt att inte älska mig????

Faaan va jag e deppig!!! Men det går nog över med en rolig film. I morgon är det nog bättre. Det kryllar ju av snygga tjejer som inte kan motstå mig. The one and only!!! Vacker som få.

Här har alla mina polare skrivit
Polaren: Carro

Äsch, vem vill ha en pruttig pudel, du får hitta en ljuvlig collietös istället!Eller hur?!Puss bästis!

2009-09-16 @ 20:08:24
Polaren: Nilla

Oj, oj, oj Göte. Jag känner verkligen med dig. Det är inte lätt att vara tonåring. Inget jag längtar tillbaka till. Vilken vånda och frustration.

Men du, tack för filmen. Kul att se hela Klanen B uppträda hihi.

Puss på nosen från moster

2009-09-17 @ 10:50:06
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Polaren: Anne

Vilkrt roligt sätt du skriver blogg på!

Och ja, göte är snygg!

2009-09-23 @ 21:25:45
URL: http://ingemanslandet.blogg.se/

Skriv du också:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0