Livet går vidare!!!!


Hej mina vänner! Här ligger jag och bara ser alldeles underbar ut. Eller????

Ja ja!! Klängranka tänker ni. Pyttsan!! Jag bara gosar lite....

Vi är faktiskt bästisar pudlamadamerna och jag. Men nu till denna däringa  dingeling katten. Vad har hon nu gjort tänker ni. Jo förstår ni!! Familjen skulle baka pizza och calzone i gårkväll till middag. Men det höll på att bli något helt annat.

Det höll på att bli CATZONE. Inbakad katt. Vem fan vill ha det?????

Mmm!!! Säger Busan.  Som nu är omdöpt till Tokan. Malin hur faaan kunde det bli så här????

Väl inmjölad katt. Nästan inbakad. Vad ska jag göra?????

Sluta skratta kattusling!!!! Annar ringer jag Anticimex!!!! Nu blev du tyst va????

Här har alla mina polare skrivit
Polaren: Carro

Crazy-Busan!!Du får lära henne hur man uppför sig!Sätta sig i degbunken, herregud, vilket sätt!Katten har inget hyfs!Inte som du, som alltid vet hur man för sig!Puss på nosen

2009-09-17 @ 20:58:09
Polaren: Malin med prickarna

Se det från den positiva sidan Göte! Vilken tur att ni har Busan så ni får en hel massa goda skratt varje dag! Ditt liv skulle bli alldeles för perfekt och prydligt annars ser du :-). Har förresten fått rapport om att hennes syskon är ungefär lika tokiga (men inte riktigt). Jag visste väl att hon skulle få ett gott och förstående hem hos er :-D och jag tycker ju fortfarande att hon passar in perfekt i din familj Göte :-).

By the way - en collie omgiven av pudlar är något av det snyggaste som finns!



.... Catzone.... hahahahahaha Underbart!

2009-09-17 @ 22:24:10
Polaren: Nilla

Herre gud, vad ska man säga. Catzone, ni är inte riktigt kloka i den däringa familjen. Ursäkta, jag menar så klart inte dig , Göte. Du kloka, vackra, stiliga colliepojke.

Puss på nosen

2009-09-17 @ 22:56:37
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Polaren: Britta

Catzone - cool!

Vad sägs om Special Super Mc Göte........

Eller Extra super Merle Mc Göte......

Med extra allt!!!

2009-09-18 @ 22:43:40
URL: http://www.oxberget.se
Polaren: Helena

Hon är ju helt bedårande!!!

2009-09-19 @ 17:58:45

Skriv du också:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0