Mysar pysar dag.....


Mysar pysar dag, vet ni vad det är????

Det är när Helga får bada och jag kan bara titta på och skratta. Haha!!!!!

Det här är också jädrans roligt. Alltså en mysar pysar dag.

Busan har myspys med en chipspåse. Tok katt!!!! Vänta det kommer mer!!!!

Busans myspys dopp i vattenskålen. Va faan ska man säga!!!!!

Busan har bytt upp sig. Hon har flyttat till en 41:a mycket mer myspys hela hon får ju plats.

Helga och jag myspysar i soffan. Hon är ju nybadad  och jäg älskar det. Vilken mysar pysar dag!!!!!

Det är så jädrans mysar pysigt att vara JAG. Kan ni förstå det???????

Här har alla mina polare skrivit
Polaren: Malin med prickarna

Det är ju så man skulle vilja mysa ihop med er hela dagen! Attans att man är människa och måste jobba på dagarna för att ha råd att ha mys-pysar-hundar (o hästar o katter).

Kram!

2009-09-14 @ 14:16:44

Skriv du också:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0