Ögongodis!! Det är jag!! Go vänner..


Jag ler, jag är lycklig, jag är tacksam, jag är jag!!!!

Se så fluffig och go jag är...

Hallo!!! DET stämmer ju. Såååå snygg.


Jag tuggar inte på skor. Jag gosar med dom... Vadå konstigt??? Nänä,  coolt!!! Var det ett misstag att ta med den här bilden???? Hmmm

Va faan nu då!! Vilken stor bild det blev på husse. Ja Ja den får väl vara kvar då. Husse  efterlyste lite bilder på coooola Kolan. DET ska bli. För jag är inte bara snygg, jag är snäll och ödmjuk mm.


Vacker!!! Eller hur....


Ja! Ja! Det räcker nu. Och du Malin nu är det väl min tur att synas hos dig. Eller va????

Fin fiina kuddar vi har i våran familj!!!



Det är inte bara jag som är vacker. Mellanmatte Kathinka är också vacker. Jag fjäskar lite nu för hon ska snart åka till Australien. Hur kan hon lämna mig????

Mellanmatte är alltid hungrig. Det är det bästa hon vet. Att äta alltså!!!!

Se där!!! Jag kan lugna er, hon lever fortfarande....

Tralala!! I kväll ska jag träffa min bästis Alladin. Vi ska utställnings träna. Har ni tur så kanske jag berättar hur det gick....

Här har alla mina polare skrivit
Polaren: Nilla

Oj,oj,oj vad har det tagit åt dig Göte. det börjar ju bli rena rama familjebloggen. Men det tycker jag ju i och för sig är trevligt. Efter som vi inte syns så ofta, så är det ju kul att se på bloggen vad hela familjen gör. Men matte lär vi väl aldrig få se där, eller????????????

Puss på nosen

2009-09-02 @ 17:10:49
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Polaren: Nilla

Du kan hälsa matte att det inte finns så goda kakor någon annan stans, som det finns på Olov Viktors. Men den var väldigt god ändå. Undrar om du får följa med dit och smaka någon gång? Eller om det är Happy Meal som gäller för dig, och mosters vårrullar, så klart.

Puss på nosen

2009-09-03 @ 23:55:12
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Polaren: Nilla

Hallå där Göte, vad pysslar ni med där hemma. Håller ni på att göda upp Kathinka inför Australienresan, eller?

I dag ska jag åka och hälsa på den "riktiga" Snygg-Göte.

Puss

2009-09-04 @ 10:40:19
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Polaren: Nilla

PS. Hälsa matte att hon har blivit riktigt duktig på att kommentera DS.

2009-09-04 @ 10:41:44
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Polaren: Malin med prickarna

Ja, Kolan är allt bra söt - men ärligt talat så är nog Tronada snyggast (jag är ju lite svag för vackra ston)!... hrm förlåt - det är ju du Göte som är snyggast klart...

Vilken kul kompis du verkar ha!

Hälsa hela stora familjen (inklusive alla djuren)!

Får se om jag lyckas klämma in dig i min blogg igen ;-), har fotat Dango så nästa gång jag hinner så ska han in på sidan.

2009-09-04 @ 21:10:05
Polaren: Nilla

Mera ögongodis, tack! Moster.

2009-09-06 @ 11:05:07
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Polaren: Greta

Har ni gått i ide, eller??????????????

2009-09-07 @ 10:54:48
URL: http://prinsessangreta.blogg.se/
Polaren: Elvis...sakna sin kompis thinka=)

men hejsan hur e det där nere, jag trodde inte man kunde gå in o se på alla era kort haha lite trög är man, så thinka ska åka sååå långt som australien o lämna oss? va göra där borta alldeles ensam? vi har det bara bra, elvis dagis men nu hemma för förskylningar som vanligt. ses vi snart, hälsa alla söta där nere.....

2009-09-28 @ 15:49:38

Skriv du också:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0