Vilken jädrans bra dag!!!!!!


Hörrö du mittimellan husse, va faan ska jag göra i dag tycker du????? Åk till havet för bövelen svarade Benjamin så jag får vara i fred. Jaha!! Han vill bli av med mig...Skumt!!!

Här är vi havet!!!!!! Jippi!!! KOOOLT!!!

Wooow!!! Ett strandfynd. Helga vi har hittat ett strandfynd....

Ta mig om du kan, din gamla pruttpudel....

Hjälp!!! Hon kommer ikapp. Ha!!! Nu vet jag vad jag ska göra...

Sisten i är en badkruka!!!!

Faan va kul jag har!!!!

Jag älskar att vara på stranden med mina pudlatjejer....

Kom igen!!! Ta den då, din stelbenta gamla pudeltant!!!

Oops!! Respekt Stina! Respekt!!!!!

Jädrans va modig du är!!!!!

Det här mina vänner, det var en jääädrans bra dag!!!!

Här har alla mina polare skrivit
Polaren: Carro

Jamenvisst, en superbraig dag!!Fast ni va allt lite fegisar när vattnet blev "för djupt"...eller det kanske bara var ett trix för att locka ut mig i vattnet?!För du är väl världens modigaste colliepys, eller?!Modigare än Lassie!!

2009-09-24 @ 20:10:59
Polaren: Malin med prickarna

Avundsjuuuuuk, är jag på dina superbraiga dagar, och vilken strand!!!

2009-09-24 @ 21:42:15
Polaren: Nattugglan

En till som är avis, vilka braiga dagar ni har. Men nu kommer vi snart.

Moster nattuggla

2009-09-25 @ 01:15:35

Skriv du också:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0