Pssst!!!!



Hejsan på er!!! Jag heter göte med väldans små bokstäver. Jag tror att jag har tappat bort mig själv. Tjoho!! Är det nån som vet vart jag är?



Jamen där var jag ju.... Phu! Men jag e inte riktigt glad, jag har älskat alla andra så mycket så att jag för en stund tappade bort mig själv. Mitt makalösa ego som knappt syns med små bokstäver, hoho göte med stora bokstäver vart är du???



Hörrödu Kolan!! Du som e så jädrans glad och lycklig.... vad ska jag göra för att bli mig själv igen??



Du göte .....nu har jag och Tronada kommit på bästa grejen. Är du redo? BLOMSTERTERAPI..... japp du hörde rätt göte, du kommer bli glad, odräglig och med lite tur så hittar du dom stora bokstäverna, men jag kan inte lova, jo lite, kanske.......



Hmm!!! Tror jag verkligen på denna häringa blomstergrejen???



Hur tusan ska det kännas??? Vem vet? Matte jag känner inget. När kommer dom stora,  fina, guldiga och självlysande stoooora bokstäverna som man skriver göte med. Kan dom vara borta för alltid????



Fasen.....jag tror det händer något...... det börjar spritta......jag känner mig varm......varm av en kärlek...... oups!!!! Det e på gång.....kom till mig alla mina fina BOKSTÄVER.....Jamen skynda er på då......



Haha!!!! Här e jag ju....GÖTE med stora bokstäver.....  Den bästa, den vackraste, den mest underbara GÖTE med stora bokstäver som jag känner, när jag ändå är på gång så lägger jag till FIVESTAR i guld.....jamen det e välan inget konstigt med det??????


Rebecca!!!! Jag e tillbaka.....Fulfölis... jag SNYGG-GÖTE e här. Det funkade. Tänk att jag har blivit botad med blomsterterapi. Alla ni som tappat något litet av er själva be någon binda en krans av vackra blommor, sätt den på huvudet och vänta.  Har ni tur så kan det gå bra. Tralala!!!!



Jag e så glad att vara tillbaka. Jag e stark och vacker och kan bestämma allt jag vill på denna häringa bloggen. Hm....titta in i morgon vetja för då ska jag döpa om Jalle,  tusan vad roligt.....Han kanske inte gillar det men det struntar välan jag i....jamen det kan ni väl fatta?????

Trevlig Fredag på er vänner och ovänner....äsch jag skiter i ovännerna men mina vänner ni ska ha en tusan till pysmysig Fredag,  ja det önskar jag er!!!!!

See you!!!!!

Här har alla mina polare skrivit
Polaren: Carro

Puss lilla fluffis! Blomsterkransar e jädrans bra, speciellt när det är nån väldigt braig mittenmellan matte som har kirrat dom, jomenvisst är det så!

2010-07-02 @ 22:21:44
Polaren: Gudmatte

Tack gode gud, oj nu blev jag visst religiös, för att du hörde av dig GÖTE MED STORA BOKSTÄVER. Kan inte du hänga en blomsterkrans på dörren när jag kommer ner till lilla längan. För då tror inte jag att varken Kjelle, Harry, Greta, Havanna eller jag vet var vi är någonstans. Och definitivt inte katten Melvin, den lilla stackaren. Det blir ju alldeles upp och ner nu när vi ska flytta. Vi kommer verkligen att behöva lite blomsterterapi när vi kommer.

Puss & Kram

2010-07-02 @ 22:27:41
Polaren: Elliot Kung af Upphärad

Oj,vilken jädrans tur att du hittade dom stora bokstäverna igen.Du får ju inte gå omkring och tappa dig själv heller!!!! Världen är ju så full av tappade hundar ändå....

Nä jag tror nog inte att du skall plastikoperera dig till Lagotto. det är tätt så jobbigt att permanenta sig och bli så här krullig :-) du skall ju ha din vackra raka päls och vi vår krulliga annars så kan man ju inte se skillnad på oss... eller????kan man det??? det skulle väl va på nosen då kanske _:-)

Det skall bli vääääldigt spännande och höra vilket namn Jalle skall få.

Krullebuttkramar

Elliot

2010-07-02 @ 23:02:41
URL: http://www.kulan.bloggplatsen.se
Polaren: Rudi

Kul att du är tillbaka igen, GÖTE! Det är trist när du inte är där. Men nu har du ju hittat dig och vad tusan kan Jalle få för nytt namn, månntro? Killkram!

2010-07-02 @ 23:14:11
URL: http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com
Polaren: Torsten

Hmmmm...GÖTE , jag har fan också gått igenom blomsterterapin!!!! Matte satte en krans på mitt huvud, fast jag protesterade förstås, men då blev jag TORSTEN men jätteSTORA BOKSTÄVER...nu fattar jag ju vad det var bra för!!! TACK kära vän!!! Jag tror inte alls att du försummat mej eller dina andra bloggvänner, du har bara haft lite annat att tänka på...men jag är jääääävligt glad att du är tillbaka! Du är säkert den bäste storebror'n o fölvallare på denna planeten!

Jag är så glad att höra av dej att jag ger dej en stor PUSS (med stora bokstäver), kompis det är vad du är!

2010-07-03 @ 00:27:02
URL: http://prinstorsten.blogg.se/
Polaren: Totti

Skönt att höra av dig igen. jag trodde ju att du hade tröttnat på oss. Jag fick också en blomsterkrans på huvet, men inte växte mina bokstäver för det? Det kanske var en speciell krans du fick? Den såg väldigt väbunden ut, i alla fall. Min gjorde bara att aptiten växte, så nu är jag ännu hungrigare än vanligt.

2010-07-03 @ 01:38:55
URL: http://www.tottskrutten.bloggagratis.se
Polaren: Britta

Jösses GÖTE! Jag började bli riktigt orolig....

Men så kollade jag med UPPFÖDARNA (där måste man väl använda stora bokstäver va :0)) och förstod att du haft mycket att stå i på sistone.

Skönt att du är tillbaka hos oss och attans fin krans har du - men vad ska du nu hitta på med Jalle...????



För det kan väl aldrig i livet vara så att du ska döpa om det lilla grynet till NUMMER ETT...???

Tanken svindlar...

2010-07-03 @ 08:30:35
URL: http://www.oxberget.se
Polaren: Edith

GÖTE med stora bokstäver ... vad glad jag är att du är tillbaka. Jag har också tappat halva min kropp nej jag menar min päls. Jag har numera midja. Kan du tänka dig det. Matte säger att jag har blivit så smal, så smal. Och det är inte slut än. Varje dag kardar matte min päls och jag försvinner mer och mer. Ha' det så bra! Colliekramar

2010-07-03 @ 20:53:54
URL: http://parisercollie.blogg.se/

Skriv du också:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0