OS e´slut, men va faan ska jag göra med mössan????



Tjenare kamrater och hej kära blogg. Det va ett tag sen sist. Jag e trött efter all spänning, men det e inte bara OS som har tröttat ut mig. Helga och Stina e på det däringa viset ni vet. Ja ni fattar välan??? Inte du Torsten, jag ska förklara, det e så att vi inte får vara i samma rum för stunden.  Dom vill,  jag vill, men matte och husse säger nej. Fattar du nu Torsten???? Torsten.. för tusan dom vill haaa meeej,  för att jag e snygg och manlig.  Åter till mössan, jag måste ut och tänka.  Jag kan inte tänka när blåsan e full. Häng med på en liten tänka efter promenad.



Hallå!!! Just nu vill jag vara lite privat. Rulla snabbt ner till nästa bild. Tack!!!!



Så där ja, nu kan jag snart börja tänka.  Har ni redan glömt?? Jag ska ju komma på vad tusan jag ska göra med mössan. Va tycker ni????


Jag bjuder lite på mig själv så länge. Bakifrån eller framifrån spelar ingen roll. En sann skönhet som jag kan ju gå ut ur bild och det blir ju bra ändå. Hur fan det går till,  det vet välan inte jag.



MÖSSA, MÖSSA vad ska jag göra med OS MÖSSAN?



Matte jag tror jag vet, nu går vi hem så ska du få se på tusan. Ja, kom igen då matte.



Springer jag för fort. Ja vet, jag e ju en tusan till springa alldeles för fort collie. Den bästa jag känner till. Men du matte jag fick så himlans mycket spring i bena. Jag tror att det e våren som e på väg...



Nu du matte och alla bloggisar nu ska ni få veta vad jag ska göra med mössan. Ja du också min nya kusin Harry som jag ska kalla för Lillebror, det e bara för han e lika söt som jag e vacker. Ni fattar va???



Haha!!! Jag har kärleksfullt stoppat ner PADDINGTON i mössan. Mössan e från och med nu en fotvärmare, gamla björnen har blivit lite kall om fötterna efter hjärnomskakningen, men jag tror att det ska gå över med en fin fotvärmare och en massa kärlek.  Va tror ni??? Nu mina vänner så ska jag fortsätta att reta matte, jag sjunger hoho, ihih, tut tut,... Det e falskt och det e jädrans utmattande för matte. Jag tutar natten lång. Tjing tjong.

Hej då bloggen vi syns i morrn.....tror jag tralala!!!!





Här har alla mina polare skrivit
Polaren: Carro

Hej älskade lilla fluffis! Jag saknar dig! Jaa..litegrann...vi sågs ju just, och jag är fortfarande trött efter dina nattliga serenader! Puss på nosen

2010-03-02 @ 22:13:44
Polaren: Torsten

Det är väl klart att jag fattar....brudarna kan väl inte hålla tassarna från dej...så måste det vara!

Har du en egen sån där OS-mössa?!! Matte skulle pracka på mej några också, men där gick gränsen...

Har varit på kurs ikväll, men jag hade ju för sjutton GLÖMT hur man gjorde höga C....det bidde som bara ett litet piiip! Pinsamt!

Du kanske sover redan....dröm sött i såfall....

Go'natt, du Snygge!

2010-03-02 @ 23:42:27
URL: http://prinstorsten.blogg.se/
Polaren: Elliot Kung af Upphärad

Olympisk fotvärmare, jo jag tackar jag han har det allt väldigt bra Paddington.... JAg har precis varit inne och kollat på din kusin Lillebror. HAn kan nog växa till sig och bli lika grannn som du...

2010-03-03 @ 00:42:42
URL: http://www.kulan.bloggplatsen.se
Polaren: Prinsessorna

Äntligen Göte, som vi har väntat på dig. Du är dig lik, lika ödmjuk och självgod som vanligt. Skönt! Visst är han söt våran lillebror. Men han är förskräckligt dryg. Vi tror inte att du behöver lära honom så mycket, han verkar kunna en hel del redan.

Puss

2010-03-03 @ 10:27:36
URL: http://prinsessangreta.blogg.se/
Polaren: Harry

Tjaba kusin! Joooo lär mig allt du kan, och lite till. Ska man gå omkring och pipa när man har syrror? Ska man göra det jämt, eller bara ibland. Ja, jag har nog mycket att lära mig. Du blir en perfekt läromästare, tror jag. Hoppas att vi ses snart.

Tjenamors från Lillebror Harry

2010-03-03 @ 10:31:43
URL: http://prinsessangreta.blogg.se/
Polaren: Filifjonkan

Hej Snygggöthe Jaha så du är igång nu då äntligen. Jag har nog faktiskt saknat dig lite. Så du har den stiliga OS mössan med men det var ju ett bra beslut du tog ang mössan ser jag nu och frågar vi Paddington så håller han nog med han slipper frysa om allting ju! Hoppas han klarnar i skallen efter skakningen. Jaha så tjejerna är instängda och husse och du har delade meningar om livets skojigheter. Viskar,,,"stäng in husse i ett rum och matte i ett annat så får han känna på hur du har det men säg inte att jag har sagt det bara"... Ha det så bra nu alla fall det är ju sol ute idag och lite takdropp.

2010-03-03 @ 13:23:10
URL: http://filifjonkan-se.bloggplatsen.se/
Polaren: strövelstorpslagottona

Som vi har saknat dej snygging. Äntligen är du tillbaka. Mössan kommer ju verkligen till braig användning. Så påhittig och kärleksfull du är. Vi har fått hem en ny kompis. Han är bara en liten parvel, men vi ska nog kunna lära honom en massa bragrejer.

pussar

2010-03-03 @ 15:51:49
URL: http://lagottoflickorna.bloggplatsen.se
Polaren: Edith

Hej Snygg-Göte, kul att du är på banan igen. Jag har saknat dig himla mycket. Vilken bra användning för din mössa ... Paddington måste ha blivit jätteglad. Vad trist när du och dina systrar inte får vara i samma rum. Det är ungefär på samma vis med mig. Så fort matte anar en pojkhund i antågande säger hon "kom nu Edith ... koooooom" och så drar hon mig i kopplet. Matte säger att jag är inne i dom ... kritiska dagarna ... just nu. Vad fasen menar hon med det? Pariserkramar

2010-03-03 @ 15:59:28
URL: http://parisercollie.blogg.se/
Polaren: Sigge Svamphund

Jaså äntligen är OS eländet slut.

Matte har inte haft TVn på eftersom det bara varit sån där dötrist sport på den

Taskigt att du inte får umgås med dina brudar som du vill

2010-03-03 @ 17:17:02
URL: http://svamphunden.bloggplatsen.se
Polaren: Rudi

Kul att du är tillbaka igen efter ditt OS-spektakel Att mössen blev sovsäck till Paddington var mycket bra uttänkt, tycker jag. Att bo tillsammans med två tjejer dom luktar gott måste vara mycket påfrestande för dig och omgivningen. Varför låter dom inte er bara sköta det själva! Snygg korsning!

Killkram på dig!

2010-03-03 @ 20:14:40
URL: http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com
Polaren: Stella och Doris

Gott att ha dig tillbaka, du har varit saknad, men det visste du väl ;-)

Vår matte ska tydligen få en sådan mössa, vi får nog börja fundera vad vi ska göra med den



Puss på din långa vackra nos!



Husse hälsar att du är den snyggaste Collie han sett, men det visste du ju oxå redan!!

2010-03-03 @ 22:25:42
URL: http://www.blondinstella.bloggagratis.se
Polaren: Vanja, doktor XX:s mamma

Hej Göte! Du som är så snygg måste ju spara mössan tills du blir Champion! Det är du snart. Då blir den snygg att ha! Pipet på nätterna har vi också haft här när vi hade en tokig collie i huset. Men han fick sömntabletter av sin doktor, det var skönt! Mattar och hussar kan bli tokiga av att inte få sova på 2 veckor.

2010-03-04 @ 13:04:47
Polaren: Totti

Vårkänslor, tydligen. Finns bara ett botemdel. Be matte ringa hundkirurgen. Inte det? Nähä, då får du väl fortsätta med serenaderna. Schysst av dig att erbjuda Paddington en fotvärmare. Men snart är det vår på riktigt, och då kan ni stoppa påskägg i mössan!

2010-03-04 @ 13:05:23
URL: http://www.tottskrutten.bloggagratis.se
Polaren: Valle Vagabond

Snällt av dig att värma tassarna på Paddington. Men du, det låter jobbigt att du och tjejerna inte får träffas .... Såna problems har ju inte jag, eftersom mina kulor knipsades när jag var lite yngre. Hej hopp!

2010-03-04 @ 21:18:28
URL: http://vallevagabond.bloggagratis.se/
Polaren: Tuna

Den fulsnygga mössan passar väldigt bra där du satte den.



Du är för övrigt väldigt väldigt snygg på bilderna! Snygg-Göte är ditt namn, utan tvekan.

2010-03-04 @ 21:31:29
URL: http://tuna.bloggplatsen.se
Polaren: Tessan och "pälsbollarna"

Oj oj oj vilka serenader det blir hemma hos er nu! Skulle inte stå ut en sekund räcker med att mina träffat en löptik på håll så blir dom till sig....Men du kanske sjunger vackrare;) Tänk alla dessa mössor som stickats i sverige....och ingen verkar nöjd med dom? Fan jag som INTE kan sticka skulle vilja ha en sådan...är ju lite såld på mössor:) Nåja tjusig oc omtänksam är du som alltid...ha det gott i skåneland..ska dit och hälsa på om 1 v! Till Pia med Lagottoflickorna i strövelstorp.

Kramis

2010-03-05 @ 11:21:40
URL: http://minahundarochjag.blogg.se/
Polaren: Wille

Ahh har du också väldoftande tjejer där ! Samma sak här, men de bor ju bredvid oss men man känner ju när de gått förbi hos oss.......

Juste att du gav mössan till Paddington. Han gillar den nog !

2010-03-05 @ 18:40:55
URL: http://willebus.bloggagratis.se

Skriv du också:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0