Välkomna till VÅRAN STRAND!!!!



Stranden här kommer vi!!! Ja,  hela familjen. Tant Gamma, moster Helga och moster Stina, Snygg-Göte som idag kallar sig för Farbror Göte och Lillebror kusin Jalle. Lakritstrollen kommer senare dom ville inte ha småglin i närheten när dom skulle strandrusa. Häng med på en härlig stund på stranden.....



Gamma skrattar glatt för hon snodde var enda boll. Snabbt som tusan tog hon dom.



Stina nu måste vi sammarbeta. Hm, hon e för snabb, vi får allt lura ut henne i vattnet.



Hahaha!!! Nu blev ni blöta, jädrans vad kul jag har det. Stanna kvar för tusan. Det kan hända mer roligt i dag. Vem vet. Jag kanske lurar ut någon annan i vattnet.



Oupsi daisy!!! Behöver ni hjälp tjejer. Jag kan välan rädda er om det behövs??



Såg ni??? Jag blev iknuffad!!!!



Detta kallas tusan till bra teamwork Stina. Jädrans va kul vi har.



Nu har bollen hamnat rätt. Ni ser välan så fint den ligger i min perfekta mun. Tänderna lyser vita mot den gula bollen. Titta ordentligt, njut, låt er bländas av min skönhet för nu tar jag ett steg tillbaka. Jag e ödmjuk och generös och lämnar över  plats åt Lilla Jalle von Fornborgen en tusan till gullig liten kamrat.



Jag måste säga att han redan e en duktig liten bolltrollare. Han e lik mig. Tänk vilken tur han har!!!!



Liten men tuff. Vågar bada tassarna första gången på stranden . Respekt Jalle. Han e lik mej!!!



Lika snygg bakifrån. Precis som jag. Vad e det med oss Fornborgare??? Vi e liksom extra allt. Det e välan inget konstigt med det???



Jag har lärt ut mitt spjättspjång till Jalle, snälla ni andra bli inte avis. Jag lovar att lära ut något annat makalöst men spjättspjången dom e nu slut.



Nu springer jag och mina vänner ut ur bloggen. Ystra och lyckliga. Gamma, Helga och Stina lyckliga för att dom känner mig. Men varför e jag yster? Varför e jag lycklig? Jamen det vet ni väl? Jag e yster och lycklig för att jag e jag. Jag e en tusan till makalös collie. Ja, den  bästa jag känner.



Här sover Lillebror kusin Jalle med öppen mun, han drömmer och pratar i sömnen.....ZZZzzzzZZZ.. Jag vill bli snygg som Göte...ZZZzzz...Jag vill bli stark som Göte...ZZZzzzzz...Jag vill bli JALLE med stora bokstäver....ZZZZzzzz...Det e välan inget konstigt med det????

Nä, det tycker jag e ett bra mål i livet.... Hej då bloggen vi syns snart igen...... Jag längtar redan!!!!!!

Här har alla mina polare skrivit
Polaren: Carro

Åh, bästa våran strand! Jag hakar på nästa gäng, kanske i veckan, vem vet? Puss lilla fluffgosis!

2010-05-15 @ 19:28:05
Polaren: Anonym

Hej GÖTE och gänget,

Visst hade vi en helmysig strandtur. Tänk att nu har vi alla varit på GÖTES strand.

Gamma pratar fortfarande om hur hon snodde bollen först.

Kram

Bettan och Olle

2010-05-15 @ 21:05:44
Polaren: Rudi

Vilket strandpartaj! Snygga brudar, snygg hulk och litet charmtroll! Vilket tusan till gäng! Jag har aldrig varit på stranden...men jag har varit i Amazonas! Kram på killvis!

2010-05-15 @ 22:37:22
URL: http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com
Polaren: strövelstorpslagottona

Himla så bra att du lär Jalle allt som behöver kunnas för att bli som du. RESPEKT.

gosehelgpussar

2010-05-16 @ 00:19:04
URL: http://lagottoflickorna.bloggplatsen.se
Polaren: Becca

awww hjälp så sör den lille bäbisen är!! <3

2010-05-16 @ 15:53:44
URL: http://sweetolga.blogg.se/
Polaren: Britta

Jag är riktigt ordentligt avundsjuk (och Dom Tre Musketöserna också).......

Fornborgen-gänget har varit på GÖTES STRAND..........

S U C K .......



Men det unnar vi dom ändå helhjärtat :0)

(fast vi hade väääldigt gärna velat vara med)



Göte, din lilla kusinbrorsa Jalle var här och hälsade på i dag - cool typ :0)

2010-05-16 @ 17:26:07
URL: http://www.oxberget.se
Polaren: Torsten

Gudars vilket mys på eran egna strand!!! Tur att ni kunde samarbeta du o Stina...ens egna bollar vill man liksom ha i den egna munnen...

Jalle, kommer förstås att bli JALLE med stora bokstäver, nu när han fått allt grundläggande av dej!

Varför du är så lycklig Göte, det är ju för att du är du....

Kramar till er alla!

2010-05-17 @ 07:29:43
URL: http://prinstorsten.blogg.se/
Polaren: Totti

Vilken härlig strand du har. Men varför fick vi inte se dig bada? Du är väl ingen badkruka, Göte?

2010-05-18 @ 00:49:41
URL: http://www.tottskrutten.bloggagratis.se
Polaren: Cruellas sida

Hej du fantastiska göte! Vilken underbar dag ni verkade ha på stranden. Här har vi inte badat ännu men värmen har alla fall kommit =D. Jalle har tur som har dig som lär han allt du kan. Kan inte låta bli att tänka på farsan Baloo och Mowgli. De hade ju oxå ett underbart samarbete.

2010-05-18 @ 17:04:21
URL: http://crllaue.blogspot.com
Polaren: Wille och Hector

Men vad BUSKUL i HUNDFORMAT ni haft det på stranden. Vilket härligt gäng ni är. Men vem är lakitstrollet ? Jalle är söt.

2010-05-18 @ 23:41:42
URL: http://rocketbus.bloggagratis.se
Polaren: Elliot Kung af Upphärad

Jaaa just det Göte.... varför fick vi inte se just DIG bada...hm, nåt lurt...kanske en spricka i GÖTE-fasaden.. jo man undrar ju...hmm.

2010-05-20 @ 02:55:45
URL: http://www.kulan.bloggplatsen.se

Skriv du också:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0