Jag får välan blogga själv då!



Tjena Göte här!! Jag ger upp. Jag efterlyser en ny blogghjälp. Matte hinner inte. Hon ska bara.....hänga med Silas....åka till sjukgymnasten .....handla.....göra allt utom att hjälpa mig. Finns det någon som vill hjälpa mig??? Jag får se förresten, jag ska försöka själv.



Okej kamrater! Häng med på en morgontur på landet. Som ni ser så är jag kopplad. Lite pinsamt men jag har varit lite busig på sista tiden. Ni vet löptikar. Jag har blivit så jädrans förtjust i tjejer.



Ni två som undrade om det fortfarande är vinter i Skåne.... här är svaret. Det är så mycket vår och så fina blommor att det knappt finns någonstans att pinka. Vi har blommor ända ut i vägen.  Jag tror faktiskt att vi är ensamma om det i hela landet. Ja det tror jag allt!!!



Denna häringa vackra blomman växer faktiskt fritt i våran skog. Jag tror att den är på gränsen till fridlyst. Den har ett så kallat livskydd som ger brännstötar om man närmar sig. Så jädrans fiffigt. Det skulle jag behöva när Jalle blir för närgången. Haha..... så förvånad han skulle bli. Rulla ner ska ni få se hur man kan tänka sig att han skulle se ut. HIhihi!!!



Ni förstår va?? Harry om du inte fattar så ska jag förklara allt för dig när du kommer ner på Torsdag. Tusan vad jag längtar.



Jädrans vad jobbigt det är att blogga själv. Jag får allt sätta mig en stund och vila. Vilken tur att någon har ställt en bänk i skogen så att vi hundar kan vila när vi har jagat fåglar och annat otyg som rör sig. Nä nu skojade jag allt. Skulle jag jaga fåglar? Nä aldrig i livet! Jag e så himla snäll, jag vill ju vara vän med alla. Sån e jag. Fin och vänlig. Om inte jag va jag så skulle jag allt vilja vara vän med mig själv.  Ja, bästis helt enkelt.



Jag va förbi köttbulleträdet men det va dåligt med köttbullar. Jag tror att dom kan slå ut lagom tills Harry kommer ner.



Jamen det här gjorde jag välan riktigt bra? Jag klarar mig själv så det så. Bra collie reder sig själv eller varför inte Snygg-Göte reder sig sjäv. Så säger vi....

By the way!!!! Jallefjalle har skaffat en egen blogg. Han ville att jag skulle tipsa om hur man hittar honom. Men det skiter jag i. Här bestämer jag så det så!!!

Här har alla mina polare skrivit
Polaren: Jalle

Om inte du kan göra reklam för mig...så gör jag det själv. http://jallepojken.blogg.se/ Titta in här Göte´s vänner...ska ni få se en till snygg och trevlig collie. Nu var jag allt lite busig brorsan.

Voff från Jalle

2011-05-20 @ 21:15:47
URL: http://jallepojken.blogg.se/
Polaren: Harry

Tjenare Göte...med stora bokstäver. Jag längtar också till torsdag när vi träffas. Och då tror jag att köttbullarna har mognat. Jag tyckte mig allt se att de var på gång.

Voffelivoff

2011-05-20 @ 21:19:31
Polaren: Nilla

Göte min kära vän...så duktig du är. Alldeles själv har du gjord det här fina inlägget. Som sagt...bra Collie reder sig själv...nej visst...Snygg-Göte reder sig själv. Ska jag berätta en hemlis...din matte brukar behöva lite hjälp i bland med bloggen, men du klarade dig alldeles på egen hand. Duktigt!!!!

Nosspuss från Gudmatte

2011-05-20 @ 21:33:02
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Polaren: Carro

Puss lilla fluffis, det här klarade du ju alldeles galant på egen hand!

2011-05-20 @ 21:53:01
Polaren: Rudi och matte

Nu kan du allt sparka mattar och hussar all världens väg! Som sagt bra collie reder sig själv!! Tänk vad jag har saknat dig, polarn! Ibland tänkte jag åka till skåneland och leta upp dig, men jag fick inte för matten och jag har inga pengar till biljetten! Men nu vet jag att du är stilig och glad som du ska va! Don´t be a stranger, nu! Killkram!

2011-05-20 @ 23:04:36
URL: http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com
Polaren: Rudi och matte

Men vart tog mitt långa inlägg vägen?

2011-05-20 @ 23:05:18
URL: http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com
Polaren: Malin m prickarna

Tjenare Göte! Vilken tur att du fixar att skriva själv när din matte är så upptagen hela tiden. Det är så skoj att få följa med dig på spännande promenader :-). Kram!

2011-05-20 @ 23:11:41
URL: http://vetmalin.dinstudio.se
Polaren: Edith

Jag säger bara ... äntligen får man lite nyheter från Göte snygging. Som jag har väntat. Jag vet hur det är med mattar ... dom ska bara göra det och bara göra det ... så det är lika bra att blogga själv. Precis som du säger "bra collie reder sig själv". Precis så är det. Tack för din födelsedagshälsning. Colliekramar

2011-05-21 @ 07:24:11
URL: http://parisercollie.blogg.se/
Polaren: Helena

Jag kan förstå att matten inte hinner blogga utan bara vill hänga med Silas, det var ju en alldeles bedårande liten unge! Och vår har ni också fått, härligt! Kramar och hälsningar till hela familjen.

2011-05-22 @ 15:42:53
Polaren: Fornborgen

Äntligen GÖTE,

Som vi har väntat på ett livstecken från dig. Men våren är krävande finns massor att göra.

Nu har du ju visat att du kan blogga på egen hand utan mattes hjälp så då blir det bra. Och Jalle har en egen blogg då behöver han inte låna din.

Ser fram mot att träffa er snart.

Kram Bettan och Olle

2011-05-22 @ 22:12:53
URL: http://www.fornborgen.se

Skriv du också:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0