Hopp över häck!!!!!


Jag har börjat träna!!!. Häck hopp med boll. Mycket svårt...
.
Puhh! nästan över!!!!!!!

Neej!! Det blev magplask!!!

Jag fixar nog detta.....

Neeej!!! Jag faller!!!!


Uups!!!!

Jag får nog träna lite mer......

Här har alla mina polare skrivit
Polaren: Malin med prickarna

Göte! Du är en fantastiskt modig och helt klart mogen som lägger in bilder på magplask o missbedömningar. Måste säga att du ändå är graciös och vacker i fallen. Du får öva flitigt så ska du snart se att du lyckas! Till slut lyckas det om du bara tror på det!

Sedan såg jag att du under hoppövningarna har råkat hoppa in på min blogg också... Du är ju vacker så du pryder den, men du kan ju hålla dig till din egen ändå :-).

Kram!

2009-08-13 @ 17:43:21
URL: http://vetmalin.dinstudio.se/diary_8.html

Skriv du också:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0