Söndagsmys!!! Eller????



Här ligger jag SNYGG-GÖTE VON FORNBORGEN och mystuggar på minimattes REBECCAS lilla hand. Mmmmm vad mysigt vi har...



Mmmough!!! Jag e trött, jag e mysig och vansinnigt gullig. Faan va jag e bra!!!



Ohh!! Jag känner dåliga vibbar i luften. Något e på gång.



Jag e lurad, förnedrad och fullkommligt överkörd. Vi skulle vara skitiga oborstade och skabbiga.



Husse!! Hur kunde du lura mig så??? Jag trodde att vi skulle vara sunkiga tillsammans???



Ska man behandla en nästan adlig, jädrans go och fin och EXTRA ALLT COLLIEPYS så här????



Nu e jag glad igen!!! Jag luktar gott, jag e mjuk och fluffig och alldeles underbar. Som vanligt alltså!!!



Här e min nya lampa Moster Pillan. Vad tycks???



Hej mattes unge KATHINKA!!! Hur har helgen varit i Australien????



Här har alla mina polare skrivit
Polaren: Carro

Åh, en fluffcollie, vad gosigt! Jag tror du får flytta hem till mig snart, jag saknar dig så! Fast du får fälla klart först, för det är så tråkigt att dammsuga! PUSS

2009-11-16 @ 05:21:43
Polaren: kathinka

hälsningar från Australien! Jag har legat på Bondi beach hela dagen, det är min strand det! Saknar er där hemma lite, men vi har det så himla bra ohc tar hand om varandra!!! PUSS PUSS

2009-11-16 @ 07:45:40
Polaren: Nilla

Åh älskade Gudhund, hur kunde de lura dig så...Men vad gosig du blev efteråt. Sååå jobbigt att bo sååå långt ifrån dig. Skulle ju vilja mysa med dig nu. Men du, du fick en riktigt fin lampa i alla fall. Och tänk att den där Australienresenären äntligen har skrivit några ord i din blogg. Nu väntar jag bara på att hon skriver hos mig också. Och att hon skriver lite i sin egen blogg. Vi måste ju få se hur hennes strand ser ut, eller hur.

Puss på dig

2009-11-16 @ 10:24:01
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Polaren: Vanja (Malins mamma)

Hej Gullehund! Du min hund Solo behöver också duscha och han hatar också det! Men sen kan man ju rulla sig i trädgården så man luktar rätt igen! Ni hade nog kunnat ha det jättekul tillsammans, han gillar att hoppa och springa fort. Men inte katter, fast dina verkar ju hund-snälla! Kram från Vanjs och jättesheltien Solo

2009-11-16 @ 17:01:44
Polaren: Malin med prickarna

Tjenare Göte!

Det fattar du väl att en stjärna som du inte kan gå omkring o vara skitig och sunkig, du måste ju alltid vara på topp förstår du väl! Man vet ju aldrig vem som ser en...

Härligt att du blev fluffig o väldoftande igen.

Vet du vad! Under har skett, jag har uppdaterat min blogg :-)!!!!!!!!!!!!

Kram kram!

2009-11-16 @ 19:05:48
URL: http://vetmalin.dinstudio.se/diary_8.html
Polaren: colliepojken, en tusan till collie

Fasen va kul att så många har tittat in i min makalöst, underbara och colliemysiga blogg. Tack för att ni skriver här.

Tjenamors!!!

2009-11-16 @ 19:41:14

Skriv du också:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0