Stalltjänst och vakta pump!!!



Hej mina vänner. Hur mår ni i dag??? Ni förstår att jag e lite orolig för Stina, så fort vi går ut så vill hon att vi ska vakta pumpen. Vi ska sitta och titta på pumpen, men jag vet faan inte varför. Stina e du lite prillig tro!!!!



Jag älskar min fina pump. Mmm den luktar gott...



Min fina pump smakar gott. Götes bloggarvänner ni bör testa!!..... Stiiina kom nu vi ska jobba i stallet. Du får vakta stallet medans jag vallar häst. Det blir välan bra. Bay the way!!! Tänk på att ni kan fastna på pumpen om det e minusgrader ute. Jag tror att ni ska strunta i vad Stina säger.  Nu går vi och vallar in hästarna, häng med!!!



Lugn Kolan, jag ska snart valla in dig i stallet.  Husse, matte mellanmatte Carolina kom och hjälp mig....



Tronada kan jag få smaka?? Jag har märkt att det e jädrans bra för magen med gräs.



Jag har tänkt att bli lite nyttig efter allt Lördagsmys. Nästa vecka har jag bestämnt att mitt nya liv ska börja. Jag ska bli nyttigare. Tronada har sagt att hö e väldans nyttigt, jag tänkte testa. Jag kommer att berätta hur det går, det lovar jag er.




Stallchefen Charlotte e lite trött på att jag springer i hennes stall och tror att hästarna e mina, hon säger att det e hon som bestämmer.... Idag e jag så jädrans ödmjuk, jag e så snäll och fin,  jag tänkte att det kan Charlotte få tro. Just i dag får Charlotte tro att det e hon som bestämmer, men på bloggen e det jag som bestämmer. Mina vänner visst e det  bra att man ibland  bestämmer att någon annan kan få bestämma.

Nu ska ni ha en myspysig kväll  så kanske vi syns i morrn. Vem e det som säger det????  Jamen det e ju jag, Snygg-Göte en tusan till colliepys!!!!





Här har alla mina polare skrivit
Polaren: Rudi

Tjena grabben! Vad mysigt du har det med alla dina hästar. Min matte hade hästar men det var innan jag fanns. Lite orättvist, tycker jag. Men jag brukar mulas lite med hästar i hagarna häromkring på somrarna. Coola djur, tycker jag.

Killkram tillbaks! PS Heter du Isidor på pappret?

2010-01-13 @ 22:30:44
URL: http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com
Polaren: Torsten

Tjenare kompis!!! Stina verkar lite kääär i sin pump...har hon månne missuppfattat vissa saker, eller???! Göte, äta gräs är för andra...inte för dej, du är ju Snygg-Göte för sjutton! Men envisas du så gör det då, men tugga väl!

Nu är jag skitans trött...gääääsp!

Sov gott!

2010-01-13 @ 23:03:47
URL: http://prinstorsten.blogg.se/
Polaren: strövelstorpslagottona

Inte bra att smaka på pumpen. Tungan kan ju fastna för tusan. Bra att du har förstånd att låta bliu. Bättre då att valla hästarna. Äta gräs? ja varför inte.

gräspussar på dej

2010-01-14 @ 00:27:34
URL: http://lagottoflickorna.se
Polaren: Carro

Tjenixen lilla raring! Jaaa...den där Stina alltså...lite crazy, eller vad tycker du!? Nu ska jag ut på morgonpromme, och sen kommer jag hem till dig! Hurra, hurra!

2010-01-14 @ 09:39:16
Polaren: Filifjonkan

Hej SnyggGöthe. Så du är i full gång och arbetar ser jag Vaktar pumpen bra gjort det.Vallar in hästarna och håller allmän ordning verkar det som Gräs sa du? är det nyttigt för en hundmage? Ställer mig aningens tveksam Göthe till det faktiskt men jag kan ha fel,

Söta och snygga är ni allihop på bilderna så gå in med di nu så du inte blir kall puss på dig vännen.

2010-01-14 @ 10:48:56
URL: http://filifjonkan-se.bloggplatsen.se/
Polaren: Erica

tsck tack...familjen i skåne=) sakna er..

2010-01-14 @ 11:45:31
URL: http://elvismammans.blogg.se/
Polaren: Edith

Hej Snygg-Göte, vad kul att höra av dig igen. Jag saknar dig varje dag jag inte får läsa din blogg. Jag tycker Stina är toppenduktig på att ta hand om pumpen. Låt henne göra det vetja. Kolan och Tronada är så fina att jag nästan sprängs. Och för att inte tala om fina katten Charlotte. Vilken stallchef! Snygg-Göte - glöm inte att rapportera hur det går med höätandet. Det kanske är något för mig också. Kramar från en Parisercollie som blev badad i badkaret idag. Tvi!

2010-01-14 @ 13:44:57
URL: http://parisercollie.blogg.se/
Polaren: Britta

Schysst stallchef ni har Göte!

Och det är så härligt att se dig tillsammans med hästarna - ähh, låt Charlotte "chefa" i stallet i fortsättningen också - du chefar ju på alla andra ställen :0)

Lite hö skadar nog inte - men ta´t lugnt, inte mugga i dig för mycket....

Jag har inga hästar och inga kor - men så länge det finns växande gräs kan man tro att jag faktiskt har tre betesdjur - Hippie, Stina och Bitte - käkar gräs varenda dag, och inte verkar dom må dåligt av det.

Puss på banannäsan från Ekerömaffian!



2010-01-14 @ 17:37:18
URL: http://www.oxberget.se
Polaren: Stella

Knäpp kompis du har, man kan ju nästan tro att hon är kär i pumpen, lite tokigt....



Klart att det är du som bestämmer, du är ju Snygg-Göte



Puss på långa nosen

2010-01-14 @ 18:17:23
URL: http://www.blondinstella.bloggagratis.se
Polaren: Nilla

Det där med att slicka på pumpen...det är farliga grejer...tala om det för Stina. Din matte kan berätta en hel del om det också...fråga henne får du höra.

Jag har börjat mitt nya liv den här veckan jag. Måste ju komma i bikinin till resan...vet du.

Tjing tjong..............

2010-01-14 @ 18:58:02
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Polaren: Prinsessorna

Hallå kusiner, vad mysigt ni har med pumpen, stallet, hästarna och Charlotte. Men vi har också haft mysigt i dag. Vi har haft en matte/hund-dag....jättemysigt var det.

Puss på alla nosar, mular och näsor från Sessorna

2010-01-14 @ 19:02:06
URL: http://[email protected]
Polaren: Valle Vagabond

Vakta pumpen? Är det nåt man ska syssla med? Ja det är mycket jag inte vet minsann. Det ser väldigt trevigt ut hos er, men jag måste säga att du är modig, Göte, som vågar vara så nära hästarna. Ha det gott lantis-kompis!

2010-01-14 @ 22:03:19
URL: http://vallevagabond.bloggagratis.se/
Polaren: Elliot Kung af Upphärad

Tjaba Göte...

Jaså ska du pröva att bli vegetarian, ja ja, det går nog snart över :-) Va snäll du är som lät Charlotte bestämma, men hon ser så bestämd ut så jag tror att hon redan hade bestämt att hon skulle bestämma Puh... nu blev det rörigt..

Elliot

2010-01-15 @ 01:57:59
URL: http://www.kulan.bloggplatsen.se
Polaren: malte o snokas

å va mysmumsigt ni har det! ja vad är det med pumpar som e så kul? våran matte sörjer sin gamla pump som hon blästrade tills hon skakade av den sabla maskinen o sen måla hon pumpen i snyggt trädgårdsgrönt, pumpar kan göra konstiga saker med oss...

Va mysigt ni har det i stallet med katter o gosiga hästar! fin utomhusbild på hästen, ser ut som en stor måne som hänger överalltihopa eller var det en fläck?

slafsiga fredagspussar

2010-01-15 @ 18:41:50
URL: http://www.cybertaxarna.blogspot.com

Skriv du också:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0