Stärkt av er kärlek!!!!!


Här mina vänner bor jag. Men det finns fler på den här gården!!!
.
Goa , söta, snälla Smulan....

Koola pratiga Virre som först hette Vera men va en Virre kul vaaa!!!

Helga Pelga Pudelmadam som älskar att sitta o spana i fönstret...

Stina som älskar bääbis som heter Busan..
.
Charlotte som vaktar hästarna i stallet.  Hon äälskar dom.!!!!!!!

Kolan som heter Meesas Golden Fudge och är en Quarter Arab...  Fint ska det vaaa!!!!

Suuper lääckra Tronada med lillmatte Rebecca. Hon kan rida hon!!!!!!

DRAMA vackra, kloka, underbara arabprinsessa.....

Sist men bäääst. Mattes lilla älskling, husses ulltuss och hela familjens lilla hjärtegull. Det är jag det!!!!!

Här har alla mina polare skrivit
Polaren: Nilla

Så trevligt att få se alla djur på gården. Men visst är du bäst, vackrast och coolast Göte :0)

Puss på nosen /Moster

2009-08-12 @ 16:31:53
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Polaren: Nilla

Moster igen. Jag fick ledigt så vi ses på måndag kväll eller tisdag, kul va.

Eftersom dom pratar i telefon hemma hos dig så meddelas ledigheten på detta sätt.

Puss igen.

2009-08-12 @ 16:40:08
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Polaren: Malin med prickarna

Vilka fina vänner du har! Men det visste jag ju redan ;-). Du är helt klart den snyggaste collien i familjen! :-)

2009-08-12 @ 22:22:16

Skriv du också:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0