Filmtajm och lördagsgodis!!!!



Nu e det äntligen filmtajm. Gudmatte Pillan skickade ju en tusan till fin film till mig här i veckan. Matte har hjälpt mig att duka fint och fixa godismys.



Välkommen in  i mitt kök. Det e här allt mysigt sker. Mat, film och godis. Kom nu pudlatjejer gosedjuren e redan på plats. Skynda nu börjar filmen .



Godis serverar vi på silverfat här hemma hos oss. Vatten dricker vi ur kristallskål serverat ur en karaff. Fint ska det va!!!!


Mmm smaskens!!! Vill ni komma över. Det får plats fler i våran soffa. Kom över vet ja!!!!



Husse serverar vatten ur karaffen. Han e en tusan till serverare, den bästa man kan tänka sig.



Jäderans vad gott det ska bli med vatten i fina skålen. Det e jädrans kul med Lördagsmys allt känns mycket bättre på en gång. Om man e lite deppig då ska man ha mys. Då spelar det ingen roll om det e Måndag eller Lördag. Mysa på bara.



Det  e så jädrans spännande. Jag och Lassie vi har något gemensamt. Vad kan det vara undrar ni?? Nu ska jag berätta det. Vi e kloka och vackra. Det fattar ni välan utan att jag ska behöva säga det.



Kan man kanske få smaka lite smarrigt godis. Eller e det bara till att titta på????



Vilken mysar Lördag. Jag föreslår att vi har godismysardag varje dag. Det håller du välan med om husse.




Nu, nu e det dags. E ni beredda. OK Husse sätt i gång. Ohh! Jag blir alldeles pirrig. Tänk att vi ska se Lassie.



Så där ja!! Nu får ni vara tysta. Poff!! Coolt filmrök. Husse du e en tusan till rökfixare.



Alla mina vänner, ni som har fyra ben, två ben och ni som har träben eller inga ben. Ha en tusan till myspysig Lördag. Jag har ätit så jädrans mycket godis så jag pyser mer än jag myser.  Förresten det e nog tack vare mig att Calle gick vidare. Jag ringde hela kvällen. Grattis Calle du e bäst!!!!









Här har alla mina polare skrivit
Polaren: Sigge Svamphund

Jaha bara att inse att jag borde ha varit hos dej!

Kan du ha vänligenheten att omgående flytta till Sörmland?

Polaren: Nilla

Fy fabian vad vi är avis på er mysarpysarfilmtajmlördag. Hoppas att ni gillade filmen, det gjorde vi i alla fall.

Moster/Gudmatte Pillan & Majonäsdamerna



Tjenamors, tjenamors, tjenamors..............

2009-12-05 @ 19:41:30
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Polaren: Nilla

Alltså....Jag bara måste skriva en gång till.....ni är ju så himlans söta när ni sitter i soffan... så jag blir ju nästan lika gråtig... som när jag såg Lassiefilmen.

Puss på nosarna, Älsklingar!!!!!!!!!!!!!

2009-12-05 @ 19:45:56
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Polaren: Söt Iris

Oj vad fint och mysigt ni har det. Jag måste nog ta ett snack med min matte och husse att vi vill också ha så där mycket godis.

Kram från syrran Söt Iris

2009-12-05 @ 20:13:54
Polaren: Carro

Gullhundar! Vi får ha mysarpysarkväll hemma hos mig någon dag, och kirra en valp på något sätt, för jag vill också ha en goscollie!Puss, puss!

2009-12-05 @ 20:42:08
Polaren: Filifjonkan

Voff på er - Så bra ni har det där i soffan med lördagsmys och Lassie på tvn med ja det ser ju verkligen kalas ut det där Godnatt med er sen då.

2009-12-05 @ 22:53:32
URL: http://filifjonkan-se.bloggagratis.se/
Polaren: Filifjonkan

Hej igen så ni är kvar i soffan skratt,,säg till er matte o husse så ni får lite jul-ljus det är ju redan andra advent idag. Fniss Hoppas ni har lite sol för här i Småland är det grått grått och småregn.

2009-12-06 @ 10:17:57
URL: http://filifjonkan-se.bloggagratis.se/
Polaren: Torsten

Nästa lördag tror jag att jag befinner mej hemma hos er....fy 17 så mysipysigt!!!

Fast jag hade ju lite fredagsmys jag, med älgben och Idol och jaaaaa....Calle är med!!!

Ha nu en störtskön söndag, du snygge vän!

2009-12-06 @ 11:03:48
URL: http://prinstorsten.blogg.se/
Polaren: Britta

Hej snygging!

Tack för hälsningen i min blogg - kände bara att...tja....fanns inget särskilt att blogga om i dag...förutom regn....och hur kul är det?



Flickorna flickers blev gröna av avund över er mysarkväll - krävde omedelbart att vi också har en sådan nästa lördag - jädrans tur att man råkar ha minst två Lassiefilmer i skåpet :0)

2009-12-06 @ 16:48:43
URL: http://www.oxberget.se
Polaren: Ulrika Malmqvist

Du är för rolig Göte. Vi har ovkdå sett filmen. Den är Jädrans bra alltså.

Dregen är kär i den där Lassie.

Typiskt killar att istta och dregla så fort en sobel tjej svänger på svanaen.

Ha det gott.

Nos pussar till dig från Tjejerna på Ullsåsaskennel.

2009-12-07 @ 20:28:40
URL: http://www.ullsasaskennel.se
Polaren: Bögjävel

wtf :o

2009-12-08 @ 11:04:04
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/

Skriv du också:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0