Busan tittar in!!!



Tjena BUSAN här!!! Jag har bytt boende. Tillfälligt bara, jag måste bygga om och renovera.



Tjock VIRRE har vält en vägg i min lilla enrummare.



Hmm!! Vad kattsingen ska jag göra i dag???



Innan jag hittar på något KATTBUS får jag allt fylla på med energi. Vad musingen ska jag äta till frukost????



Busanmysigt att läsa tidning och mumsa på ett ägg.



Vad gillar ni äggkoppen????



Slurp!!!



Ha en bra dag och pussas mera!!!!

Här har alla mina polare skrivit
Polaren: Nilla

Kattsingen såna katter ni har i familjen. Men jag trodde att det var du Göte, som är den stora stjärnan.

Puss, puss

2009-11-13 @ 09:44:33
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Polaren: Greta & Havanna

Jodå, visst har Busan chans på Melvin, om hon kan tänka sig en som hon inte har så mycket glädje av. Men man kan ju pussas, det gillar ni ju i er familj.

Puss på dig din gamla Blåmes

Från Majonäsdamerna

2009-11-13 @ 16:17:55
URL: http://prinsessangreta.blogg.se/
Polaren: Malin m prickarna

Tjenixen Busan!

Vad kul att få se så mycket av dig, du verkar ju trivas bra hemma hos Göte! Klantig Virre som hade sönder din säng, men du hittar ju alltid nya bra platser (o i värsta fall så får det väl bli vattenskålen igen).

Kram till dig mys-Busan (och en kram till Göte som låter dig ta upp plats i bloggen, du är allt en generös hund du Göte!)

2009-11-14 @ 08:13:42
Polaren: Carro

Puss gullkatten!

2009-11-14 @ 10:15:33

Skriv du också:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0