ATT BARA VAR JAG!!!!




I dag ska det bara handla om mig själv. Ja, jag five star GÖTE. Nu har jag delat med mig av min blogg till allt möjligt annat än det den ska handla om. Den ska handla om mej. Gullpojken, Mysgubben, Snygg-Göte en tusan till collie. Det e jag tralala!!!!



Vad är det bästa att göra när man bara ska vara JAG???? Jo! Att åka till stranden. Idag bytte matte och jag  strand, det blev inte VÅRAN STRAND utan STRANDEN VÅRHALLEN. Jädrans vad mysigt!!



På spaning!!! För bövelen, det kommer välan ingen inkräktare nu när jag ska vara jag. Tyst stör inte!!!



Vem e du, frågade jag??? Jag heter Köttfärslimpan och får också va här!!! Va e du en köttfärslimpa???
Då måste jag äta upp dig.



Så där ja, då har jag sköljt ner dom sista resterna av köttfärslimpan.



Haha!! Jag bara skojade, det e välan klart att jag såg att det var en tax. Det var alltså bara ett skoj. Ni behöver inte anmäla mig till taxdiskrimineringsnämnden, jag har inga fördomar, det va bara ett skojs. Alla kan ju inte vara jag Snygg-Göte von Fornborgen en tusan till collie.


Ohups!! En vindpust och jag ramlar nästan i, skitmatte skrattar högt och rått. Va e du för en matte som skrattar åt mig. På min dag när jag bara ska vara JAG. Jag tror att jag blir förnärmad.



Det e allt tur att jag står så stadigt i sanden. Det kunde ju gått riktigt illa. Jag tror allt att jag kanske  hamnat på Bornholm. Hur skulle det sett ut?????



När jag myspysade runt på stranden så blev jag så himla glad, förvånad och lite fnissig. Någon hade skrivit mitt namn i sanden. Undrar vem som visste att just jag skulle komma till stranden i dag???



Nu blir det film i min blogg. En gullig liten film på mej, från min dag, när jag bara skulle vara det jag tycker bäst om. Ja att vara Snygg-Göte en tusan till colllie!!!




HEJ DÅ BLOGGEN!!! VI SYNS I MORRN!!





Hej Kathinka!!! Hur mår du i dag??? Robin kom förbi han säger hej!!!!

Här har alla mina polare skrivit
Polaren: Elisabeth & Merlin & Mio

Vilken underbar strand!! Var är det nånstans?

Förresten du snygg-Göte- du kan iaf inte slå TVÅ blå ögon ;) det du det är snyggt!!! =)

2009-11-20 @ 23:48:51
URL: http://merlin.webgain.se
Polaren: Torsten

Jag säger bara en sak.......Snygg-Gööööte!!! Gillar din ödmjuka stil helt enkelt!

Dessutom är jag liiite avundsjuk på den vackra stranden och att det såg ut att vara fint väder....Idag lyser solen även hos oss och kanske får jag åka till min strand.....

Ha en härlig helg!

2009-11-21 @ 10:15:15
URL: http://prinstorsten.blogg.se/
Polaren: Carro

Halloj du rasande vackra colliepys! Vilken härlig dag, våra stränder är dom bästa! Och vad galet gullig din minstingshusse var när han var liten och härligt knubbig! Pussåkram!

2009-11-21 @ 10:23:00
Polaren: Nilla

Hej Göte, nu har jag varit och gratulerat Snygg-Göte den äldre, närmare bestämt världens snyggaste Snygg-Göte 98 år!!!!!!!!!!!



Vilken härlig dag ni hade på stranden, du och matte. Du är så ödmjukt fin och snäll som frikostigt delar med dig av dina stränder. Till oss stackare som inte har någon egen strand.

Tjenamors! Och trevlig lördagskväll.

2009-11-21 @ 16:32:56
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Polaren: Iris

Hej Brorsan

Idag har jag haft en lika härlig dag som du. Vi åkte också till havet det var jättemysigt att springa i sanden och bland stenarna, men min matte hade glömt kameran det kom hon på när hon såg nåt jädrans träd med röda bär. Träd!!!! när hon har mig SnyggGötes syster, vackra Iris!!! Nåja matte sa att hon skulle åka tillbaka nån dag med kameran och vi skulle få följa med jag och moster Tilda så vi får se om det blir nån bild då kan jag skicka en till dig.

Kram från Syrran Iris

2009-11-21 @ 17:31:05
Polaren: Sigge Svamphund

Men Göte badar du inte???????

Jag skulle inte ha tassarna på stranden många sekunder där inte.

Persomligen så simmade jga massor i en av mina sjöar idag.


Skriv du också:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0