Jag lever i en dröm!!!



Matte e irriterad på mig i dag. Måste du sno runt bena på mig hela tiden, sa hon till mig. Tänk för det måste jag för jag e ju en sån typ. Ja snoruntbena typ!!! Det e välan inte konstigt med det. Inte nog med att hon sa så, hon har lagt in bilder där inte jag finns med och vill att jag ska skriva något fint om varje bild. Hur kul e det????



Här är trappan ner till MIN STRAND. Det är den bästa trappan man kan träffa på. Tralala!!!!



Väl fastgjutet i sanden på VÅRAN STRAND. Lika fatsgjuten som jag på den häringa bloggen. Det här e min blogg. Men vart e jag?????



När vågorna möter sanden så blir det en BLUE MERLE känsla. Jag e som en strand. Vild, skummande vacker och alldeles magisk. Blev det för mycket nu. Nähä!!! Jag e ju GÖTE VON FORBORGEN en tusan till colliepys!!!



Röd pil rakt upp kan betyda mycket. I mitt colliepysiga liv betyder det att mitt liv går rakt upp, det blir bara bättre, jag blir bara bättre, det här e ju min blogg, five star GÖTE.



Jaha se där!!! Matte skulle skojsa till det med en bild på mej bakifrån. Det spelar ingen roll jag e lika jädrans snygg från alla håll. Så det så!!!!

By the way!!! Tycker ni att jag e dryg?? Va synd låt er istället inspireras. Säg till er själva, faan va jag e bra. Det var välan inte så svårt.

Hej då bloggen och hej då Bloggarprinsessan Pillan, Världens bästa Malin, Kooola underbara Britta, Goa superbraiga Elvismamman, (titta in där), Snygga farsan Eros med bästa Maria, Alla mina syskon som e lika snygga som jag. FORNBORGEN vilken jädrans bra KENNEL, sist men inte minst mittimellanmattecaroliiiina puss och alla andra som kanske tilttar in här. Vi syns i morrn!!!!

Hej då!!!





Hej Kathinka!!!! Hur mår du? Skriv en rad vetja!!!!! Kram från familjen!!!

Här har alla mina polare skrivit
Polaren: Nilla

Five*****Star Göte, det här var nog ett av dina bästa inlägg. Inte bara för att du kallar mig för Bloggprinsessa, utan det var lite tänkvärt också. Och så var det ju så fina bilder. Och även om det nu var ett foto på dig bakifrån, så var det väldigt konstnärligt fotat. Och jag hoppas verkligen att ni håller i er i kväll/natt så ni inte blåser bort. Jag vill ju se dig här igen, på bloggen.

Natti, natti *****

2009-11-18 @ 22:43:38
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Polaren: Carro

HEJ!!Gullcollien! Hinner inte skriva så mycket, måste rusa till bussen strax, har NOLL lust, är galet trött, jäkla storm, och jäkla tåg som inte går!!Men vansinnigt bra matte du har som är en räddare i nöden!PUSS

2009-11-19 @ 05:52:41
Polaren: Britta

Tack Göte-pysen för din gulliga hälsning!

Njuter som vanligt av din mattes helt fantastiska bilder - den på dig bakifrån var väldigt vacker också - även från det hållet är du "Göte - den söte"!

Akta dig nu så inte pälsen blåser av :0)

2009-11-19 @ 08:57:57
URL: http://www.oxberget.se
Polaren: Nilla

Är du kvar ***** eller har du blåst bort???

2009-11-19 @ 11:53:22
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Polaren: Torsten

Tjenare Göte! Jag hittade hit från Sigge Svamphund. Blev glad och upplivad när jag läste och såg alla fina bilder!

Själv heter jag Torsten (men brukar bli kallad för söte Göte...:)), jag bor uppe i Piteå och här är det toppen faktiskt.

Tackar dej för att du gjorde min dag lite gladare i november-deppet!

Ha det gott!

2009-11-19 @ 12:44:07
URL: http://prinstorsten.blogg.se/
Polaren: Världens bästa Malin

Tjenixen Femstjärniga-Göte!

Inte dåligt att få vara Världens Bästa Malin :-). Alla djuren är inräknade efter gårdagens blåst och alla är kvar :-D. Broszka var som vanligt smartast i hästhagen men Brisa var inte långt efter. Stackars Milagro slog näsan i nåt o fick näsblod o blev alldeles ledsen men idag är han på topp igen.

Vår nya fina kamera har kommit så snart blir det kanske nya fina bilder på prickarna!

Kram Kram!

2009-11-19 @ 14:47:44

Skriv du också:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0