Stranden här kommer vi!!!!!



Jisses vad jag har längtat. Stranden äntligen är vi här igen. Här på VÅRAN STRAND....



Klantmatte säger STINA, ta med kameran utan batteri. Tycker ni kära bloggvänner att bilderna är av skitkvalitet så är det mobilkamerans fel.



Vi har så jädrans kul här på VÅRAN STRAND. Vilken tur att vi åkte hit i dag.



Hmm!!!  Såå nööödig!!!!



För bövelen matte!!!! Man kan välan inte sätta in en sån häringa bild i bloggen. Inte riktigt rumsrent. Fy matte skämma ut mig så. Jag som är SNYGG-GÖTE VÄRDENS BÄSTA COLLIEPYS!!!!



Strandfynd. Nää!!! Det är ju våran rygga!!!!


Stiina!!! Du får inte va så där gullig. Nu blir jag nog kär igen. SÖTNOS!!!



Strandfynd!!!



Mera strandfynd!!



Jamen titta!!! Vad fint!!! Här ligger ju lite av mig själv. Det var ett tusan till strandfynd...



Vad tycks??? Rätt OK bilder med mobilkameran. Matte för tusan det duger!!!



Den här stranden är så himla häftig. Man vet inte från gång till gång vad man kommer att få se. I bland finns det nästan ingen strand.



Så här såg det ut idag!!!



Så här såg det ut när vi var här sist!!!



Husse, matte och pudlamadamerna nu har vi haft en sån häringa tusan till dag.  Jädrans vad kul det är att vara SNYGG-GÖTE med stora bokstäver. LIVET E HÄRLIGT!!!!!!!!



HEJ KATHINKA!!! HUR HAR DU DET????? SKRIV OCH BERÄTTA!!!!

Här har alla mina polare skrivit
Polaren: Nilla

Hej Göte, du vet väl att det är MIN strand också. Men jag kan ju inte åka dit så ofta så det är ju tur att jag kan få en bit strand här. Jag är väldigt, väldigt avundsjuk på er.

Så fint av dig att göra dina "behov" på en sten, då behöver ju inte matte böja sig ner när hon ska plocka upp efter dig :o)

Hälsa matte att det blev jättefina bilder med mobilen, tur att den var med i alla fall.

Puss på er, allihop!!!!

2009-11-15 @ 17:16:46
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Polaren: colliepojken, en tusan till collie

Tjenare Pillan och min alldeles fantastiska blogg!!!!

Det klart det var för mattes skull jag gjorde på en sten. Du har så rätt. Vilken fin Colliepys jag är. Vilken tur att du kom på att jag är så omtänksam.

Tack kära gudmatte!!!

Tjenamors!!!

2009-11-15 @ 17:42:51
Polaren: Britta

Både jag och flickorna flickers är lite avis på er strand - vi har massor med skog och visst har vi stränder - men er strand är så.....helt...underbar!

Ruggans bra mobilkamera din matte har Göte!



2009-11-15 @ 19:00:41
URL: http://www.oxberget.se
Polaren: Carro

Oh, så härligt! Jag får se när jag har tid å hänka på, är tyvärr helt vansinnigt upptagen just för stunden. PUSS iallafall, hjärtat mitt!

2009-11-16 @ 05:15:37

Skriv du också:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0