MH betyder det mysar helg?????


Vaa faan!!! Ska jag gå upp klockan sex?  Nä!! Jag vill ligga kvar och gosa!!!

Vad tusan gör vi här?? Vi skulle ju ha MH mysar helg. Varför är vi skogen?? Ni vet ju vad jag tycker om tidiga mornar. Jag vill inte prata, jag vill inte leka, jag vill ligga i sängen och gooosa. Ska det va så jäkla svårt att förstå.

Jaha!! Okänd kvinna vill prata, okänd kvinna vill leka, okänd kvinna vill gå i väg med mig. Ni där!! Vad tittar ni på?? Jag e göte SNYGG GÖTE om någon inte visste. Ha!!

Försök inte husse!!! Det är JAG som är snyggast. Spänn av va!!!!!

Va faan e det där????? Om jag inte visste bättre skulle man kunna tro att det är ett  spöke. Nä nä hallåå! Det finns inga spöken. Det vet ni väl alla???
Husse för bövelen!!! Sluta va så pinig. Måste du snacka med alla??? Du kan välan inte prata med någon som tror att hon är ett spöke. Men hallå!! Sabba inte för mig nu!!!!

Farväl mina vänner, nu drar jag hem till Skåne det var synd att jag inte hann stanna och fika så ni fick njuta lite mer av mig. Men vi får synas en annan gång. Men det är inte riktigt slut för i dag. Håll i er !!!
Mina vänner, Mysar Helgen gick bra. Jag är inte bara snygg!!! Jag fixar skogen, jag skäller ut spöken och jag skiter i att det smäller jag är helt enkelt makalös. Snygg Göte det e jag.





Här har alla mina polare skrivit
Polaren: Nilla

Tjenare Snygg-Göte! Visste jag väl att du skulle fixa dagen galant. Grattis. Och du, det är så sant som du säger, spöken finns inte. Konstiga människor som går omkring och tror att dom är något som inte finns, mysterious.

Visst är det hemskt att gå upp så där tidigt, det är inget som jag gillar heller.

Det var himla kul att träffa dig, även om det bara var en dag. Nu dröjer det ju ända till våren innan vi ses igen, snyft. Tur att vi kan blogga med varandra.

Puss på nosen bästaste colliepys :o)

2009-10-04 @ 21:35:24
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Polaren: Greta

WOW, nu är du nästan lika känd som jag. Snygg-Göte och Greta Hund. Vilket par. Men jag är rädd att det här med utställningar och MH stiger dig åt huvudet. Jag är rädd för att du kommer att svika mig för någon liten colliesnärta.

Puss på nosen Göte från din egen lilla Prinsessa

2009-10-04 @ 23:13:47
URL: http://prinsessangreta.blogg.se/
Polaren: Malin med prickarna

Du är bäst Göte!

2009-10-05 @ 11:53:31
Polaren: Greta

Nu är det kokta fläsket stekt. Nu tänker jag bojkotta dig Göte, kvak på dig själv. Ingen kallar mig för Anka.

2009-10-05 @ 14:50:24

Skriv du också:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0