När liten blir stor!!!!!


Grattis på 25års dagen alla mina mitt i mellan mattar och husse. Vilken helg vi har haft.

Så här såg dom ut för läääänge lääänge sedan!!! Hur faaan kan dom ha blivit så gamla?????

Just här, just nu i denna stund kom matte på hur jädrans gammal hon har blivit!!!! Har du inte hajat kvinna du e gammal!!!!!

Husse har också fattat att han har åldrats. Han blev nog snurrig av informationen. Han behöver lite kvalitetstid med mig, Snygg-Göte. Om ni glömt mig så kommer det från och med nu mest handla om mig. Det jag älskar att prata om, det vackraste man kan se. Colliepysen. DET E JAG!!!!!!

Bra husse!!!! Du hajade. Vi ska vara på stranden nu när ni börjar börjar bli gamla. Matte du och jag på stranden på Våran strand. Jaa ja!!! Pudlamadamerna får välan hänga med. Ja för tusan det blir bra.

Den här mannen är GUDFAR till alla barnen. Hur faan orkar han. Jag har nu bestämt att han har sån jädrans tur att han får vara GUDHUSSE till mig. Lyllos dig STEIN vilken tur du har.

Denna underbara strand. Vi får inte nog av den. Vi vill hit varje dag. Jag,  pudladamerna och husse o matte.

Här kommer vi!!!! The fantastic fååår!!!!Faaan va rolig jag e. Ni fattar va???

Hoppla för tusan!!!!!!

Stina, Helga mina bästa bästisar. Faaan va kul vi har tillsammans.

Nu e vi trötta men lyckliga. Faan va mysigt vi haft på våran strand. Stein för tusan du kan väl flytta till österlen så vi kan träffas oftare???? Hur kan du va i från oss. Jag bara undrar??????

Nu e jag trött. Så trött som man blir när man har varit vid stranden.

Sååå jädrans trött!!!!

Hej då bloggen!!! Vi syns i morrn!!!!!

Här har alla mina polare skrivit
Polaren: Nilla

Faaan Göte vilka jädrans coola bilder. Den när ni speglas i vattnet, och när ni hoppar över stocken, skithäftigt, helt enkelt.



Och tänk att poletten har ramlat ner hos husse och matte. De har ju länge trott att de är tonåringar, men då kan man ju inte ha 25-åriga barn. På tiden att det fattar.



Kul att Stein är med också. Gudfar och gudhusse som han är. Men nu känner jag mig lite bortglömd, jag är ju gudmor, till åtminstone två i din klan. Och borde inte jag ha fått bli din gudmatte, vi har ju faktiskt känt varandra sen du var en liten, liten, liten colliepys. Ja, jag bara undrar. Och förresten Stein har ju aldrig ens tittat i din blogg. Var det verkligen genomtänkt det här.



Men, men, jag har ju en trasig bil i alla fall. Jag får välan vara nöjd med det.



Tjenamors!!!

2009-10-19 @ 22:28:12
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Polaren: Nilla

Yesssssssssssssssssssssss!



Men nu går vi och sover, hörs i morgon. Natti, natti.



Puss på nosen!

2009-10-19 @ 23:03:49
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Polaren: Carro

Hej, hej gullis!Superbra helg, nu dröjer det nog lite tills vi ses igen, tråkigt va?PUSS

2009-10-20 @ 10:01:40
Polaren: Elisabeth&Merlin

Nä men åhh vad roligt att ni kikade in hos oss!!!!

Jätteskoj att kunna följa er oxå via blogg!!! =)



Hur är det med er annars?

Hörde av Björn att ni funderade på spårkurs till våren i Sjöbo då kanske vi blir kursare igen, för det har vi oxå tänkt gå.

Vi kom med i våras men hoppade av för vi kände inte att vi hade tid- trodde ju att det skulle komma en kurs till hösten...men så bidde det inte. Hoppas nu på våren!!!

Vad gör ni annars?

Kanske kan ses nån gång!

Vi umgås mycket med Maria och Enzo.



Kram så länge från oss

2009-10-20 @ 13:01:47
URL: http://merlin.webgain.se
Polaren: Birk (prickig hund 1)

Jag vill också vara med!!!!!!!!!!!!!!! Jag vill jag vill jag vill jag vill!!!!!!!!!!!!!!! Såååå kul att springa o hoppa o springa o skutta!!!!!!!!!! Bada är ju också toppen, jag älskar att plaska i vatten!!!!!!!!!!!!

Varför har vi ingen strand för????? Vi har ju bara en massa skog.... Fast jag gillar ju rådjur o harar o rävar o älgar så klart..... nu blev det svårt.... kan inte bestämma mig för vad som är bäst.... åhhhhhh

2009-10-20 @ 13:48:25
Polaren: Mio (prickig hund 2)

Varför blev jag nummer två... Jag är ju bäst! Bara för att man är yngst ska man väl inte alltid komma sist heller!!! Jag springer ju fortare än Birk!!!! Och fortare än dig också Göte-pys, bara så att du vet! Attans vad fort jag hade kunnat springa på eran strand! Hoppa är jag skitduktig på också!!!

Dom söta barnen får en puss från mig - världens bästa Mio!

2009-10-20 @ 13:52:36
Polaren: Tant Broszka

Tjenare Göte!

Tackar för komplimangerna! Kan bara hålla med, jag är bäst och vackrast (precis som du).

Hälsa familjen!

2009-10-20 @ 13:57:16
Polaren: Chica

Å, kära nån vad ni springer.... jag blir alldeles yr....

2009-10-20 @ 13:58:07
Polaren: Brisa o Milagro

WOW! Vi vill vara med, det verkar ju skithäftigt! Göte, du verkar vara en skojig typ!

2009-10-20 @ 13:59:53
Polaren: The cats

Vi vill se fler katter, de verkar fräcka! Tyvärr är våra kulor borta så ingen av oss är pappa till Busan... Annars var hennes mamma Bettan en snygg brud ;-).

Pojken o Simpson

2009-10-20 @ 14:02:07
Polaren: Malin med prickarna

Hmmm.... Jag tror att mina djur har haft lite tråkigt....



GRATTIS till 25-åringarna!



Anna - du är inte gammal! Inte i mina ögon iallafall ;-)



Stranden är underbar - jag måste få komma o titta på den nån dag!

Kram kram!



2009-10-20 @ 14:06:38
URL: http://vetmalin.dinstudio.se/diary_8.html
Polaren: Enzo

Hej!

Kul att ni hittade till oss. Och att vi kunde hitta till Er =)! Hoppas allt är bra!

Tass från Enzo med matte

2009-10-21 @ 10:05:35
URL: http://enzospudelblogg.blogspot.com
Polaren: Nilla

Nu har jag 14 kommentarer på mitt förra inlägg (har gjort ett nytt nu) och så kan vi ju inte ha det. Så nu har du i alla fall 13 kommentarer.

Puss från Gudmatte

2009-10-21 @ 15:58:31
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Polaren: Nilla

Och här kommer nr. 14. Rätt ska vara rätt, eller hur. Min lilla Gudhund, heter det så?

Puss på nosen

2009-10-21 @ 16:00:29
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Polaren: Nilla

Förresten här kommer nr.15. Kan du inte försöka lägga in lite mer strandbilder, jag behöver se mycket sånt. Här är så fruktansvärt grått och trist.

Puss igen

2009-10-21 @ 16:02:14
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Skriv du också:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0