NYA MEDLEMMAR!!!!!


Hör upp kamrater!!!! Jag vill med en jädrans glädje presentera nya medlemmar i" EXTRA ALLT KLUBBEN" faan va kul!!!!

FARSAN EROS!!!! Det är välan klart att du ska vara med i min super klubb. Utan dig fanns inte jag, utan mig fanns inte klubben, jaa klubben  för inbördes beundran, klubben för dom med EXTRA ALLT!!!!

Nästa nya medlem att presentera är en gammal lekispolare. Merlin heter han och kommer från Australien. WHOOW!!!!! Han e ju för bövelen stenklar. Det ser ni väl!!!!

Britta förbövelen!!!! Det spelar ingen roll om du e blåögd, enögd eller oögd du blir ju så klart hedersmedlem. GRATTIS till oss andra som får ha dig i klubben. Klubben för dom som e" SPECIELLA OCH EXTRA ALLT"


Här har alla mina polare skrivit
Polaren: Elisabeth & Merlin

Hahahaha du är för rolig =)

Tur vi hittade hit här för det är ren underhållning hehe ;)

Tjingeling från en klubbmedlem ;)

2009-10-23 @ 22:59:00
URL: http://merlin.webgain.se
Polaren: Ulrika Malmqvist

Hej Göte kul att jag hittade till din sida. Det är skoj att läsa om dig och dina tankar.

Jag har länkat hit. Hoppas vi ses snart.

Kram Ulrika m flock på Ullsåsaskennel

2009-10-24 @ 06:03:38
URL: http://www.ullsasaskennel.se
Polaren: Ej medlem

Får man över huvud taget skriva här, längre? Eller är det bara medlemmar i den däringa "Extra Allt-klubben" för dom enögda, blåögda, dom med flerfärgade ögon eller vad.

2009-10-24 @ 11:16:44
Polaren: Britta

Oj,oj,oj!

Mandrom rullar sig i stoftet -hedersmedlem i din EXTRA ALLT-klubb! Då har man nått långt:0)

2009-10-24 @ 17:24:37
URL: http://www.oxberget.se

Skriv du också:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0