Om du va här!!!


Hej Mattes mamma!!! Om du va här skulle vi åka till havet.

Vi skulle gå här och plocka stenar att ta med oss hem, mjuka runda stenar från VÅRAN STRAND.

Vi hade hittat röda vackra nypon stora som tomater på VÅRAN STRAND. Faaan va du hade gillat det!!!

Om jag var hos dig MATTES MAMMA så skulle jag ta med det här äpplet från din trädgård...

Den här vackra rosen skulle jag ta med från våran trädgård i SKÅNE.

Det skulle jag pryda din grav med. Vi hann aldrig träffas du och jag. Men du hann se mig på kort och visste att jag skulle heta GÖTE precis som din gubbe. Jag vet att du och jag hade gillat varandra.

Nu tänder vi ett ljus för MATTES MAMMA. Ett år har gått, men min MATTE SAKNAR SIN MAMMA.

Här har alla mina polare skrivit
Polaren: Carro

Puss på colliepysens matte!!

2009-10-26 @ 18:07:47
Polaren: Helena

Anna, KRAM på dej!

2009-10-26 @ 22:21:30
Polaren: Moster Nattuggla

Ja Göte jag saknar också mamma, och jag tror att ni hade gillat varandra. Jag har också varit lite gråtig i dag, det känns lite jobbigt.

Kram på er

2009-10-26 @ 22:25:51
Polaren: Malin med prickarna

Vilken fin hälsning Göte! Så vackra bilder!

Kram!

2009-10-27 @ 14:12:12
Polaren: Britta

Puss och tass matte och Göte - så vackra bilder!

Hippie hann aldrig träffa husse i vårt hus heller.

Peter hann dock vara Stinas älskade husse i fem år och Bittes i drygt ett år, innan han lämnade oss i april 2006.

Men ni vet det där med Regnbågens Bro - där fanns goldenflickorna Honey och Rakel och västgötaflickan Clara väntande på sin husse....

2009-10-27 @ 21:11:29
URL: http://www.oxberget.se
Polaren: Prinsessan Greta

Hej Göte och Moster, hoppas att det känns lite bättre idag. Min matte har också varit lite gråtig. Och jag förstår henne. Jag träffade ju mattes mamma många gånger, och jag hälsade på henne på Gillbogården en gång också. Hon blev jätteglad då, hon tyckte om hundar. Och jag tyckte väldigt mycket om henne. Hon hade nog gillat dig skarpt, kusin Göte



Tass, tass

2009-10-28 @ 19:24:22
URL: http://prinsessangreta.blogg.se/
Polaren: Greta

Hej Göte! Nej man ska ju inte fråga en dam om hennes ålder, men bara för att det är du! Jag fyller 6 år dagen efter julafton.



Och jag har faktiskt 4 barn. Jag har en till pojke och en flicka, och de fyller 1 år den 6 november. Men nu tror jag inte att jag ska ha fler barn. Jag fick ju göra kejsarsnitt (fråga matte, hon vet) förra gången. Och det tyckte jag inte om.



Nu vet du lite mer om mig, Göte. Hoppas att du är nöjd med det.



Tass, Tass på dig. Hälsa syrrorna.

2009-10-29 @ 13:58:17
URL: http://prinsessangreta.blogg.se/
Polaren: Nilla

Nu får ni rycka upp er, livet går vidare. Göte, jag har en utmaning på min blogg. Den är egentligen till människor, men du kan väl välja ut några frågor och svara på i din egen blogg. Du bara kopierar frågorna, vet du, och lägger in dom i din egen blogg, och sen så svarar du som du vill. Busenkelt, vet du.

Tass och Tjenamors!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-10-30 @ 15:36:56
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Skriv du också:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0