Stranden, stranden och stranden!!!!



I morse vaknade jag och tänkte - idag ska jag göra någon glad. Jag kände mig så jädrans ödmjuk och underbar.
Vem faan ska jag glädja????? Jo min gudmatte tjatmoster Pillan. Tjatmoster för att hon bara säger mera stranden, mera stranden..

Cooolt!!! Stenar som fastnat i en trädrot. Ett riktigt strandfynd.

Mera strandfynd....

Och ännu mera strandfynd.

Åhhh vad faaan e det här???? Jo mera strandfynd.

Nu får det va nog med strandfynd. Det finns annat skojsigt att visa. Fisförnäma Stina blir överraskad av en våg.
Oppsidaisy!!!! Piiiinit!!! Nu blev du blöt Stina. Du får välan för tusingen ha koll på vågorna....
Skit också!!!! Ni såg inget va?????

Det kan du ge dig på att vi gjorde. Ha!! Faaan va roligt!!! Nu mina vänner får ni roa er med något annat. Natt i natt bloggen vi syns i morrn.



Här har alla mina polare skrivit
Polaren: Gudmatte

Tack och tack. Underbara bilder. Jag har också kort på ett av dina strandfynd, men då var inte havet så långt upp. Stina ser verkligen skojsig ut. Tack snälla Göte för bilderna. Kommer nog kika in igen, senare i natt.

Puss på nosen & Tjenamors

2009-10-21 @ 23:03:46
Polaren: Elisabeth & Merlin

Ha ha ha vilka roliga bilder!!!!

Skoj att kunna följa er....

Tyvärr kan vi inte den helgen med spårningen annars hade det klart varit ett bra alternativ!!

Hoppas det blir skoj!!



Kram från en galen aussie och hans matte

2009-10-22 @ 11:42:27
URL: http://merlin.webgain.se
Polaren: Maria och Enzo

Vad kul att det gått bra för Göte på utställningarna! Men klart att han inte kan vara tyst, då kanske någon missar att se på honom, finaste collien! Höhö... Enzo tycker det var länge sedan Snygg Göte smutsade ner sig ordentligt i brottning med en svar luspudel... :) Må gott! Tass

2009-10-22 @ 13:14:48
URL: http://enzospudelblogg.blogspot.com
Polaren: Malin m prickarna

Oj Göte vilka finfina fynd! Stackars Stina, vad pinsamt att bli fångad på bild när hon klantade sig. Allt är bra här, jobbar o står i - jour idag o jag sitter o väntar på två hundar som har ont i öronen. Ha det gott! Kram kram!

2009-10-22 @ 18:58:25

Skriv du också:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0