Äppelknyckardag och födelsedag!!!!!


Vad faan ska vi göra idag???? Vi kan väl palla äpplen sa mittenmatte Carolina...

Jädrans vad rolig!!  Jag har aldrig pallat äpplen..

Woow!!! Vilka fina äpplen dom knycker vi...

För bövelen!! Hjälp till Carolina, jag kan välan inte plocka allt själv...

Du Carro!!! Vi tar dom häringa också...

Nä nu e jag trött. Jag måste ta en äppelknyckarpaus. Jag är för tusan helt otränad..

Mmmm!!! Smaskens... Nä du Carro nu drar vi hem och bakar en äppelknyckarkaka...

Det här kära vänner det är en fin fin kaka, bakad på tjuvade äpplen. En äkta äppelknyckarkaka...

Nu sjunger vi!!! Hipp hopp hippedehopp grattis på 55-års dagen älskade moster Pillan!!!!

Välkommen på mysmiddag i morgonkväll! Ja för tusan så klart att du ska få äppelkaka! Jag har ju knyckt dom hemma hos dig! Puss och grattis från världens snyggaste colliepys....

Här har alla mina polare skrivit
Polaren: Anonym

Hihi,haha,hoho, :o)



Nu fick jag mig ett riktigt gott skratt, nu klarar jag den här natten galant. Tack så hemskt mycket för gratulationen, och inbjudan till mysmiddag. Tack, vi kommer gärna. Vem vill inte på mysmiddag hos världens bästa myscollie. Och det ska bli spännande att äta äppelknyckarkaka. Puss på nosen och hälsa mysfamiljen.

Moster Pillan

2009-09-26 @ 00:07:37
Polaren: Greta

Tack för att du fixade ett sånt fint kalas för vår matte. Vi har det lite jobbigt just nu, vår storasyster har åkt till hundhimlen.

Puss från Havanais-tjejerna

2009-09-28 @ 18:54:29
URL: http://prinsessangreta.blogg.se/
Polaren: Malin med prickarna

Den där äppelknyckarkakan ser rätt god ut... Min trädgård är full av äpplen, skulle man kunna få ta del av receptet kanske?

2009-09-29 @ 11:43:29
Polaren: Carro

Puss på nosen, Götis, nu har jag internet igen, hurra!!

2009-10-01 @ 06:12:51
Polaren: Malin med prickarna

hoohooo! Göte nu får du sluta palla äpplen och ta o skriva ett inlägg istället, jag saknar dig ju!

Kram

2009-10-01 @ 15:05:30

Skriv du också:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0