MYSPYSIGT, JA VISST!!!!



Ännu en dag i mitt makalösa liv. Jag och mina tjejer är ute på en grå, höstig men myspysig promenad.



Så fint vi kan gå med minimatte Rebecca. Vi e allt fina promenadhundar.



Hallå Rebecca!!! Man måste se vart man går. Klantigt!!! Vi som går så fint. Detta missöde är helt och hållet ungens fel.



Träffade KOLAN ut med vägen .Tjenare sa jag och gav honom en myspysig puss. Jag e en tusan till gullig collie!!!!




Så där ja!!! Nu e jag skitig, trasslig och underbart sunkig. Vem e det som bestämmer va????



En liten myspysarvideo som handlar om mitt liv. Så här kan det se ut, en liten stund av mitt liv. Mitt underbara liv!!!!



Matte tjatade, snälla GÖTE vi lägger in en vacker bild som jag har tagit i dag. Vacker det räcker välan med mig.

Hej KATHINKA!!! Vad ska du hitta på idag????


Titta gärna på vad jag gjorde i går. Först var jag på STRANDEN och sen hände DETTA.

Här har alla mina polare skrivit
Polaren: Nilla

Men jisses, rena rama filmstjärnan. Bär det av till Hollywood nu? Eller ska du bli fotbollsproffs, kanske? Eller bara fortsätta att vara Snygg-Göte von Fornborgen...ja det räcker ju!!!

Och du, vilka snygga syrror du har, hälsa dom det.

Puss på nosen

2009-11-16 @ 20:38:51
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Polaren: Carro

Vilken mysig promme, lyllos er! Puss å kram

2009-11-16 @ 21:13:00
Polaren: elvis......

heeeej kära skåne hur har ni det...jaja så nu har vi en blogg att tänka på nu hihihi jsg har tänkt på det ett tag men nu blir det av....ska på bloggskola men nilla imorn ev. hur mår ni mini matte becca har blivit sååå stor=) hur mår resten kram....

2009-11-16 @ 22:38:33
URL: http://elvismammans.blogg.se/
Polaren: Malin m prickarna

Vad snygga ni är tillsammans du och pudeldamerna. Men hur går ni egentligen - ni kan ju inte styra minimatte rakt in i en snöpinne, ni får ju vara på alerten hörni! Inga större blindhunds-talanger kanske...

attans att det inte finns några smileysar här i din blogg - jag saknar dem :-D

Du finns i min favoritlista nu - hade bara glömt att sätta in dig där - förvirrad typ är jag... värre än du o pudelmadamerna ihop...

Kram!

2009-11-17 @ 12:48:58
Polaren: Erika

åhhh elvis älslade att se på eran video med söta göte gu va elvis tittade intersivt och vovvade med göte....kul nu har vi mer koll på varandra, puss o kram på er

2009-11-17 @ 18:36:20
URL: http://elvismammans.blogg.se/

Skriv du också:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0