Jag vet, Jag vet!! Ni har saknat mig. Jag e här, Jag e här!!!!


Här e jag Snygg Göte.... The one and only!!!!

Jag har ju för tusan haft fullt upp. Jag försöker få ordning på husse med det är inte lätt...
.
BRA DUKTIG HUSSE. Ja nu står du bra.!!!!

Domare tyckte att jag va sååå snygg, sååå kraftig och helt underbar.... MEN jag var för glad.
Man ska vara glad överallt utom i svansen. Men hur faan gör man då?????
Jag sjöng en liten truddelutt för domaren.

"jag e så glad, tralala för jag e jag tralala.

By the way.... vi är vänner!!!!!

Här har alla mina polare skrivit
Polaren: Nilla

Äntligen!!!!!!!!Som vi har undrat vad du har haft för dig. Nu hann du ju berätta det under tiden som jag fixade en liten grej till dig, men här är den ändå: http://nillasdagar.blogg.se/desideriascafe/2009/august/till-gote.html var så god.

Och du kan väl säga till matte att hon hör av sig någon gång på min blogg också. Man vill ju ha lite feedback, eller hur.

Fortsätt att träna husse så kommer han med all sannolikhet att bli, om inte champion så i alla fall kantarell.

Puss på dej, säg åt matte att hon tittar i sitt skafferi :o)

2009-08-27 @ 19:17:55
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Polaren: Nilla

Snälla Göte, kan du inte bjussa på en klädnypapånosen-bild. Det finns löptikar här också må du tro. Prinsessan håller på för fullt. Men hon har slutat tills vi kommer ner och hälsar på dig, hon hälsar förresten. Men har du otur så håller Lill-Trollet på. Men hon är ju rädd för dig så ni ska väl i alla fall inte träffas.

Kram

2009-08-27 @ 19:54:33
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Polaren: Britta

Bäste Snygg-Göte!

Väldigt bra jobbat med husse! Men du måste kolla hans ben!!! Innan ni går in i ringen - helt ok! Men i ringen "står bra" njaaa - benen, Göte, benen!!!

Grattis till ett förstapris!! Vad fick husse???



Och det där med svansen.....

Jag vet att "det står skrivet" att svansen inte får blablabla....

Tycker personligen att det är dravel!

En glad hund (oavsett ras) håller svansen över rygglinjen!

Nu råkar jag ju utöver collie också ha en ras som i 50 % av fallen inte har någon svans att tala om,och de 50% kan definitivt inte hålla den över rygglinjen :0)

I deras standard står : "Två svanstyper förekommer, lång svans och alla variationer av medfödd stubbsvans. I båda fallen är alla variationer tillåtna. Det finns ingen norm för hur svansen skall bäras."

Ganska klokt tycker jag - borde vara så i alla raser.

2009-08-27 @ 20:52:41
URL: http://www.oxberget.se
Polaren: Britta

Glömde säga: Trodde väl att ni skulle bli polare :0)

Ni är väldigt söta ihop!

Jajajaja Göte,ta´t lugnt! DU är naturligtvis SÖTAST!!!!!

2009-08-27 @ 20:55:43
URL: http://www.oxberget.se
Polaren: Malin med prickarna

Vad duktig du är som tränat husse så fint! Härligt att du kan gosa med Busan också, hon är allt en rätt mysig fluff-katt. Skönt att se att du är en glad och lycklig snygg-collie, det ska ju vara kul på utställning och det syns ju också :-).

Och framförallt: underbart att få njuta av lite nya bilder på dig! Jag har saknat dig!

2009-08-28 @ 21:04:43

Skriv du också:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0