Jag älskar hela världen!!!!



Hej alla mina bloggarvänner. Vilken vecka det har varit. Jag har fått så många nya vänner. Jag har bloggat så jag e helt slut. Jag och matte sov länge i morse, vi gick inte upp förens kvart över sju.



Efter frukosten så satt jag en stund och funderade. Jag e så jädrans glad i dag. Jag skulle vilja krama hela världen. Men hur gör man då. Jag frågade matte men hon visste inte. Jag tycker att hon borde veta hon som e så gammal. Hon måste ju nån gång ha känt att hon ville krama hela värden. Hmm jag får fundera vidare....



Kan det finnas någon annan som känt som jag. Stiiina, Helga har ni velat krama hela världen någon gång???



Näe!! Men jag kan tänka mig att hela världen vill krama mig. Det skulle ju inte vara så konstigt.



Helga vad säger du då??? Jag säger som Stina. Jaha!!! Skitpudlar ni e aldrig till någon hjälp.



Busan, du kan välan i alla fall svara på hur man kramar hela världen. Jag vill veta. Jag vill ju krama hela världen i dag. Kom igen nu Busan. Jag brukar ju sjunga kattvisan för dig. Mjuk kisse, varm kisse tralala!! Nähe! Ingen kan svara mig. Jag kanske får googla. Hur ska jag fråga google. Snälla herr Google vet du hur man gör om man vill krama hela världen?? Jag e en jädrans trevlig colliepys som gärna vill veta. Skicka svaret till min mail.



Du kan krama mig säger husse. Aldrig i livet!! Du så jädrans skäggig. Gå och raka dig gubbe. Sen kan vi kramas. Du e ju inte hela världen,  men nästan.




Nu mina vänner får jag ta en godiscigarill och forsätta att fundera. Ni bloggisar kanske vet hur.?? I så fall berätta. Nu blir det snart IDOL. Jag röstar ju så klart på Calle han e så bra tralala. Om ni inte vet hur man kramar hela världen så krama mattarna och hussarna. Det e ju bra att fjäska i bland. Kram på er. Jag menar killkram på er.

Hej då bloggen vi syns i morrn!!!

Här har alla mina polare skrivit
Polaren: Sigge Svamphund

Sorry jag har ingen aning om hur man kramar hela världen!

Men testa google det brukar matte göra när hon letar efter nåt.

Handsken var du väl alldeles oskyldig till att ha tuggat på.

Måste ha varit katten!

Polaren: Torsten

Tänk heeela världen 'åsså' kraaaamaaaas du!!!! Det borde gå, eller???

Tittar in som hastigast i pausen av Idol, jäklar säger jag, men Calle äger!!! Absolut får han min, husses o mattes röst!

Jag vill inte tänka på morgondagen....

Men ha en skön kväll, Snygg-Göte....kill-kram till dej också!!!!

2009-12-11 @ 20:48:28
URL: http://prinstorsten.blogg.se/
Polaren: Stella och Doris matte Lotta

Nä, nu har jag sett Snygg-Göte dyka upp både här och där så jag var ju tvungen att kika in och se vem du är :-) Osedvanligt läcker grabb!! är jag kommer hem ska jag nog skicka in Stella o Doris här, de har grabbtycke båda två..



Ha en trevlig helg

2009-12-11 @ 21:10:09
URL: http://www.blondinstella.bloggagratis.se
Polaren: Iris

Hej Brorsan



Du kan få skicka en kram till mig, jag behöver det. Jag har fått RÄVSKABB och det är inte roligt. Jag skulle varit in på HUND 2009 och visat hur snygg jag är,men inte går det när man håller på och kliar sig såhär. Matte kramar mig och Tilda och säger att vi är finast iallafall även om vi är skabbiga. Fast alla andra här i kvarteret går omvägar om oss snyft så jag behöver lite kramar just nu.

Kram från syrran Iris

2009-12-11 @ 21:48:35
Polaren: Snygg-Göte såklart

Syrran för bövelen hur gick detta till??? Räv e jag ju bekant med, men vad tusan e skabb. Skickar en kram till dig och du skräm bort skabben men behåll räven.

2009-12-11 @ 22:00:48
Polaren: alla strövelstorpslagottona

Vi har ett kramaförslag. Krama alla i bloggarna. Kanske inte hela världen, men nästan????

Vi skickar massor av kramar till dej. Gosehelg och pussar

2009-12-11 @ 23:07:30
URL: http://lagottoflickorna.se
Polaren: Valle Vagabond

Hahaha. Du har hormonfnatt tror jag. Alltid bra med kärleksfulla vovvar. Jag är själv en glad och snäll en. Men kramas är jag inte bäst på. Pussas kan jag i alla fall. NOSPUSS och trevlig helg!

2009-12-11 @ 23:27:00
URL: http://vallevagabond.bloggagratis.se/
Polaren: Greta & Havanna

Ojojoj så mycket kramar och förslag du har fått. Vi tror som Torsten att man får kramas i tanken. Så nu skickar vi iväg massor med kramar till dig. Och så tänker vi jättemycket på dig. Känner du det nu.

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :o) :o) :o)

2009-12-12 @ 09:21:22
URL: http://prinsessangreta.blogg.se/
Polaren: Carro

KRAM gullcollien! Nu ses vi snart, hurra!

2009-12-12 @ 14:07:04
Polaren: Edith

Det där var en knepig fråga. Jag har faktiskt inget svar. Men man kan ju alltid börja med att krama matte och husse och lillmatte och så vidare. Det är ingen dålig början. Kram Snygg-Göte. Ha' en bra lördagkväll!

2009-12-12 @ 14:51:00
URL: http://parisercollie.blogg.se/
Polaren: Britta

Jag tror att du bara behöver TÄNKA att du vill krama hela världen - hela världen kommer nog att känna det Göte.



Sedan undrar jag lite om den däringa handsken....

KAN det kanske ha varit så att du liksom soov en liten stund - och så hände det liksom i sömnen - att du råkade komma åt husse arbetshandske - du kanske drömde att du skyddade hela familjen från en fruktansvärd drake.......

2009-12-12 @ 17:02:20
URL: http://www.oxberget.se
Polaren: Malin m prickarna

Kraaaaaaammmmm!

Vet du vad! Jag har uppdaterat :-) Nya fräcka bilder med nya fräcka kameran - fast inte på hundarna utan hästarna. Klarar inte av fräcka kameran så bra o hundarna är snabba så de blir suddiga. Tror att jag behöver gå i foto-skola hos din matte ;-).

2009-12-12 @ 17:41:52
URL: http://vetmalin.dinstudio.se/diary_8.html
Polaren: Tessan och "pälsbollarna"

Hmmmm krama heeeeela världen?? Jo om du hittar en jordglob, en sådandär vi människor hade i skolan en gång i tiden ( husse kan nog hjälpa dig) så sätter du tassarna runt den och TJOFF har du ju kramat hela världen! ;)



Tjing tjong vattenballong!

2009-12-12 @ 18:12:10
URL: http://minahundarochjag.blogg.se/
Polaren: Filifjonkan

Hej Snygg Göthe. Du var verkligen på kramhumör idag ser jag.Ja det är bra att du är Cyberkramar kan du få av mig så där 34 st om det räcker,,men inga live tyvärr men vi får fejka Men du skäggiga herrar nä han kanske rakar sig till julen så kan du kramas med honom. Fast tomten får du passa dig för den är ju skäggig så det stör vet ja.. Kram på dig snygg Göthe

ha det så kul på lucia

2009-12-12 @ 18:56:31
URL: http://filifjonkan-se.bloggagratis.se/
Polaren: malte o snoken

å vilken kramig pojke du är! det är som vi, matte säger att vi är översociala o älskar alla!

vilka snygga pudlar med avancerade frisyrer!!

slafspussar till go-collie-killen

2009-12-13 @ 10:26:31

Skriv du också:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0