Dagens fototriss handlar inte om mig. Förvånad???


Den handlar om andra små vänner på gården

Hur gick det här till???

De här fina fotona är tagna av min lillmatte Rebecca

Och här kommer hon, gosande med Tronada

Här har alla mina polare skrivit
Polaren: Greta

Så fina bilder. Jag jag blir faktiskt förvånad, men också lite impad. Har du äntligen lärt dig att blogga själv, din spoling.

Du ska inte hota med att äta upp mig. Min syster Maja,(som tyvärr är död)hon skrämde skiten ur er stora varghund. Det är nog du som ska passa dig, annars kanske du har ett öra mindre. LILLPLUTT :-)

2009-07-15 @ 16:45:46
URL: http://prinsessangreta.blogg.se/
Polaren: Malin med prickarna

Jag är imponerad av att du låtit nån annan vara med i din blogg, jag gissar att du gillar fjärilar, humlor, sniglar och lillmatte väldigt mycket. Hästar vet jag att du är lite rädd för (ajaj, nu avslöjade jag en svaghet ;-)), men Tronada är ju lillmattes älskling (efter dig) så det är klart hon ska vara med också! Men en ynka liten Göte-bild hade väl kunnat få vara med? Du är ju så vacker så man inte vill sluta titta!

2009-07-15 @ 18:22:42
URL: http://vetmalin.dinstudio.se/diary_8.html

Skriv du också:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0