Hej alla bloggvänner!!!!! I alla fall typ två......


I går va en tuff dag,  jag skulle nämligen  på date med min kusin och var lite skrajsen.....

Typiskt nervöööst, sååå kisnööödig.......

Hjääälp!!!!!! Hon är liten och argsint.....

Nu är jag trött!!!!! Vi kan väl gå hem och fika?????

Mmmmm!!!!!! Moster bjuder på vårrulle. Smaskens!!!!!!!

Underbara gamla Joy. I love you.......

Mmmm!!!!!!! Vilken smarrig puss.....

ZZzzzZzzZzzzzzZZZZzz.......Pillan, Joy, Greta, Havanna och matte vilken tur ni har som  fått hänga med mig i dag........

Här har alla mina polare skrivit
Polaren: Moster

Ja du Göte, det är inte alla som har sån tur. Visst hade vi en trevlig dag, och inte var väl Greta så farlig heller. Synd att vi ska åka hem i morgon. Men vi ses snart igen. Och till dess så kan vi ses över bloggen.

Dina bloggvänner /Moster Pillan, Prinsessan Greta, Gamla Joysan och sist och minst födelsedagsbarnet Havanna

2009-07-23 @ 17:34:38
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Skriv du också:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0