Det blåser,regnar och ruskar!!!!!



Här ligger jag och känner mig lite deppig. Jag fryser och längtar till sommaren. Kom igen!!! Erkänn, det gör ju ni också!!!



Jag va ute i hagen och snackade med ARABPRINSESSAN "DRAMA" Jag sa, vad faan tycker du om hösten????



Det här tycker jag om HÖSTEN!!!! Du som är så himla bloggig kan väl lägga in lite sommarbilder. Det va vad ARABPRINSESSAN DRAMA sa till mig.



OK!! Det kanske kan pigga upp mig. Vad fasiken kan vara bättre mot höstdepps än fina sommarbilder.



Vad tusan har CHARLOTTE med sommaren att göra???? Jamen hon e ju ute och smyger i sommargräset. Fattar ni väl!!!!


Så vackert!!!!!



Vi här på våran  gård, vi älskar MASKROSOR. Dom e så gula och soliga tralala!!!!!



Mmmm smaskens!!!! TRONADA älskar maskrosor. Därför måste det ju vara bra att vi har så mycket av just den "BLOMMAN".



NEJ DUMMA LILLA HÄST!!!! Det där är raps inte MASKROSOR. Fasen vilket vackert namn. "MASKROSOR"




Vatten till hästarna. Det behövs mycket vatten på SOMMAREN...



Man blir så PUSSIG på sommaren säger Rebecca. Nä du!!!! Det är ju på hösten vi verkligen behöver pussas.
Förbövelen pussas mera. PUSSA MER!!!! Jag älskar pussar jag tror jag ska blogga om det i morgon.



Fjärilarna trivs här hemma hos oss. Hemma på våran gård. Jisses vilken tur att dom hittade hit!!!!



Mattes favoritblomma AKLEJA. På sommaren så är hela trädgården full av AKLEJOR. UNDERBART!!!!!



Stina!! Du och jag i ett doftmoln av LAVENDEL. De du!! Det e sommarlycka!!!!



Nu känner jag mig lustigt glad och rörd, ödmjuk och sommarlycklig. JÄDRANS VA BRA!!!! Tänk vad lite fina bilder kan göra. PUSS OCH HEJ DÅ!!! Vi syns i morrn kära blogg!!!!


Här har alla mina polare skrivit
Polaren: Nilla

Så här skrev du till mig kära gudhund: "Häng inte läpp bästa gudmatte. Du!!!! Kom igen nu!!!

Kom ner till Skåne vet jag. Här är det alltid roligt."



Och det verkar som det stämmer. Även om man är deppig av höstmörker och rusk, så blir man ju lyckligt glad och rörd över dina sommarbilder. Håller med, vi ska pussas mer.

Puss på nosen, Puss på örat, Puss på pannan, Puss på tassen, Puss på hela Göte, vetja!!!!!!!!!!!!



2009-11-05 @ 16:04:51
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Polaren: Carro

Fast hösten är ju ganska mysig också, om man har tur och har en husse eller mittenmatte som är hejare på att tända brasor i kaminen, och om man har varma, krulliga pudlar att gosa med, eller galna kattungdomar att krama!PUSS, ses nog i helgen

2009-11-05 @ 17:01:33
Polaren: Greta

Så härligt med maskrosor,akleja och lavendel. Du kanske kan skicka en bukett till mina barn som fyller 1 år i dag.

Tass, tass

2009-11-06 @ 09:38:39
URL: http://prinsessangreta.blogg.se/
Polaren: Malin m prickarna

Vad härligt med lite sommarbilder! Vilka söta öron Tronada har! Man blir glad av att se såna öron :-) (ja, jag är konstig).

Men käre Göte, visserligen förstår jag att du är på lite dåligt humör, men alla dessa svordomar... är du inte ur tonåren snart så du kan börja använda trevligare delar av språket? Jag brukar inte bry mig så mycket om sånt men hur många f-n var det egentligen i det här inlägget... rätt många...

Kram kram från elaka tant språkpolisen

2009-11-06 @ 13:08:04
Polaren: Nilla

Ja du Göte, jag är benägen att hålla med Malin, Du måste börja vårda ditt språk lite mer. Kanske dags att börja i skolan. Du vet, siktar man på att bli en sån där tjusig svamp, då kan man nog inte säga faan, när man får rosetten. Då måste man buga och säga tusen tack. Du får öva lite på det. Och bli nu inte sur på moster/gudmatte. Jag har ju funderat länge på om jag skulle våga säga något om ditt språk, det är ju känsligt det där. Speciellt om man är släkt. Men när nu Malin som är väldigt skolad och begåvad påpekar det, så måste jag ju faktiskt hålla med.

För en sådan vacker yngling som du, Göte, måste ju också ha ett vackert språk. Och jag märker ju att det finns en liten poet i dig, låt den komma fram lite mer. (ett tips, läs Björn Ranelid)

Många pussar på den vackra nosen.

2009-11-06 @ 15:43:48
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Polaren: colliepojken, en tusan till collie

Jag vill bara tala om att jag älskar mitt språk. Det viktigaste är att man är snäll och inte bits. Det kan vara lika fult att säga GRÄÄÄVLING!!!! Som att säga faan. Det beror på hur man säger det. Jag säger faan mjukt och kärleksfullt. Ibland tänker jag RANELIDSKT när jag bloggar.

By the way!!! Är det inte faantastiskt att jag både kan läsa och skriva. Jag e en tusan till Colliepys

2009-11-06 @ 16:01:33
Polaren: Malin m prickarna

Ja, du är allt både fan-tastisk och full i fan du Göte ;-) och fan-tasirik med för den delen

Hihihihihihi, nu använde jag allt min hjärna :-D



Hur går det förresten med den galna lilla katten? Hörde att det höll på att bli stekta katt-tassar till lunch häromdagen...

Kram på dig snälla och kärleksfulla, snygga colliepys :-)

2009-11-06 @ 23:18:27
Polaren: Underbara, snygga, ullgulliga jag själv!!!!

Hallå Malin!!!

Det blev inte stekta katt-tassar till lunch i går. Jag var inte riktigt sugen på det. Jag vill ju helst ha champinjonstuvning det vet du välan. Busan kommer snar att hälsa på i bloggen lugn bara.



Kram tillbaka!!!!

2009-11-07 @ 09:26:02
Polaren: Snygg-Göte en flitig bloggare!!!!

Haha!!! Vad genialiskt, jag skriver till mig själv. Man vill ju ha många kommentarer och då kan man ju skriva dom själv. Jädrans så bra. Idag ska jag spåra säger familjen. Jag vet inte om jag har någon lust. Jag vill åka till VÅRAN STRAND. Det va så länge sen.

Vi får välan se vem som bestämmer.

Vi hörs!!!!

2009-11-07 @ 09:49:35
Polaren: Ingela

Hej!

Härlig blogg att läsa i......... Förresten så bor det en kusin till dig - hemma hos mig :-)

Lycka till med ditt spårande - och letande efter sommaren.............

2009-11-08 @ 13:15:53
URL: http://www.zting.se

Skriv du också:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0