Hipp hurra!!!!!



Idag sjunger vi och hurrar för minimellanhusse!!!!



Du där!!! DU kanske inte visste att jag fyller 20år i dag.



Goa, snälla VÄRLDENS BÄSTA SIIIIMON!!!!!



Skitunge säger storebror!!!!!



Du ska bara veta!!! Jag bytte faktiskt blöjor på dig när du var liten hälsar STORASYSTER!!!!!


Lillebror, Storebror, Skitunge, Gullunge, SingelSimon, Enling, Skvimpe, Simpe, kärt barn har många namn. GRATTIS!!!! Från stora FAMILJEN OCH FRÅN MEJ SNYGG-GÖTE!!!!


Här har alla mina polare skrivit
Polaren: Carro

Ååååhh!!Sötaste, första lillbrorsan!PUSS

2009-11-03 @ 17:31:25
Polaren: Nilla

GRATTIS! Hipp, Hipp, Hurra, Hurra, Hurra, Hurra!!!!!

För Simon på hans 20-årsdag.



Massor med kramar från släkten i norr. Hoppas att du får en fin födelsedag.

2009-11-03 @ 18:12:24
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Polaren: Malin m prickarna

Vad sjutton Göte, ni har ju party hela tiden!

Grattis till 20-åringen! - fast jag tvivlar ju på att han faktiskt är 20 - herregud - har jag känt er så länge.... Det måste ju betyda att jag är rätt gammal...

Kram!

2009-11-03 @ 22:16:58
URL: http://vetmalin.dinstudio.se

Skriv du också:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0