I am back!!!!!



Hej bloggen!!! Fasen vad jag e flitig. Vad har hänt i dag då??? Jo pudladamerna och jag drog till ÅSEN...



Helga va trött så vi fick ta bilen. Onödigt kan man ju tycka, men va fasen e HELGA trött så e hon.

e

Hejsan ÅSEN här kommer vi!!!!! Höstigt vackert eller hur????



Jag tänker gå dit ingen pil pekar. Det fattar ni välan. Jag e ju GÖTE VON FORNBORGEN jag går väl dit jag vill...



Du där!!! Va inte du trött??? Väldans vad snabbt det gick över. Du bara luras, skitpudel!!!!



BURKEN E SPARKAD!!! Jag ser dig dum pudel, nu e det din tur att leta!!



Vad fanken ska jag gömma mig!!! Nä nu leker vi något annat. Herren på täppan. Jag vann!!! Jag e så jädrans bra. Jag e bara bäst.



Helga nu drar vi hem och softar. Vi e allt ena riktigt softa typer.



Gå nu fint fot mina kära PUDLADAMER. Nu när jag håller i kopplet. Draaa inte så förbaskat!!!!



Matte vill som vanligt ha med en fin bild som hon har bestämt. Va då fint det är tillräckligt med fint in min blogg.




Tjenare Gullunge!!! Hur har du haft det idag. Där borta i Australien. Skriv och berätta!!! Hej då bloggen vi syns i morrn!!!


Här har alla mina polare skrivit
Polaren: Nilla

Så fint det är på "Åsen" även på hösten. Du har då bekymmer med att hålla reda på din flock, pudladamer och matte som alltid ska ha med en fin bild. Men jag tycker faktiskt att hon kan få ha det. För jag tycker om fina bilder. Visserligen är ju du fin så det räcker och blir över, men du får bjussa på ett foto från matte ibland, det är hon väl värd, eller?

Puss på er allihop. Och säg till den där Tinka-Linka att hon tittar i Elvismammans blogg.

2009-11-17 @ 22:31:44
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Polaren: Carro

Godmorgon snygg-Götzki! Jag vill också följa med till åsen, kanske nästa helg, om jag inte måste plugga...snart är det jullov iallafall! Då kan vi mysa massor!!PUSS

2009-11-18 @ 06:59:41
Polaren: colliepojken, en tusan till collie

Godmorgon tillbaka mittimellanmatte Carolina. Det klart vi ska till Åsen. Det var jädrans så mysigt, men du i helgen blir det havet igen. Solen ska nämligen besöka oss i SKÅNE. Ha en bra dag på praktiken och i skolan. Puss på näsan raring!!!!

2009-11-18 @ 07:52:48
Polaren: erika

heeej....idag är jag hemma sjuk elvis på dagis en stund, lugna puckar..vilka söta kort på thinka, hur går det för henne där borta långt borta??? puss och kram

2009-11-18 @ 10:12:37
URL: http://elvismammans.blogg.se/
Polaren: Sigge Svamphund

Äntligen tid att titta in o tacka för besöket hos mej!

Såg två hemska saker här.

Vet inte du att hästar är monster som äter hundar?

Både kor och hästar har oss som favoritföda!!!

Människor som inget begriper brkar påstå att det är snälla djur men det ska man INTE tro på!

Så såg jag att du hamnade i tortyrkammaren också!

Mycket vidrigt ställe"!

Är det ok om jag länkar till dej så jag lätt hittar tillbaka?


Skriv du också:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0