Jag, en filosoferande colliepys!!!!



Hur kommer det sig att jag e så jädrans gullig och alltid får som jag vill??? Det undrar jag över i bland.



Jag brukar smyga på husse när han sitter och äter. JA för  att få smaka såklart. Husse säger alltid försvinn din tiggiga colliepys, du får i alla fall inte smaka.


Jag ler lite gulligt, blinkar lite blygt med mitt ena öga, det blåa så klart. Mitt blåa öga e mitt turöga.



Som ni ser så funkade charmtrixet i dag också. Jag e ett jädrans charmtroll. Va??? Håller ni inte med. Hm!! Mitt självförtronde kan få sig en knäck. Tänk på det ni!!



Jag skrattar gott!!! HAHAHA!!! Jag lyckade i dag igen. Husse det e på tiden att du fattar, du kan inte motstå mig. Jag e så gullig.



Jag har inte bara varit tiggig och charmig i dag. Jag tog en repa i trädgården och upptäckte att hösten  inte kommit så långt här nere i södern. Jag fann en vacker rosenknopp och inte nog med det....



Smultronblommor fann jag också i min trädgård. Det e härligt med höst. Det e härligt att vara jag. Jag känner mig så glad att jag bjuter på en liten gullig film. Vad säger ni om det. Va kul att ni e lite nyfikna. Den handlar om mig och min goskatt. Varsågod och njut. Det gör ju jag tralala.


Hej då bloggen!! Vi syns i morrn....

Här har alla mina polare skrivit
Polaren: Torsten

Hej på dej, din fluffiga collie-pys!

Hehehehe.....jo, minsann har inte du en lika lättflirtad husse som jag!!! Men hur i all världen ska dom kunna motstå charmtroll som bara finns på några håll här i landet???

Det är gott med nåt gott, särskilt det som människor stoppar i sin mun...

Imorgon blir det jul i vårt hus.....Har fasligt mycket att göra då, måste se till att matte sköter sej och gör sina sysslor!

Sov gott, Snygg-Göte!

2009-11-26 @ 21:01:48
URL: http://prinstorsten.blogg.se/
Polaren: Sigge Svamphund

Människor ska då alltid spela svårflirade!

Men de faller ju alltid för oss.

Fast idag så vägrade matte att hjälpa mej.

Finns film hos mej.

Polaren: Britta

Göte, Göte - du är bara för go´och rar,

och vilken lajbans husse du har!

Han har inte svårt att genast fatta,

hur du vill leka med din gose-katta :0)



2009-11-26 @ 22:19:27
URL: http://www.oxberget.se
Polaren: Lena Hjärtfors

Hej på ER !

Bättre sent än aldrig heter det ju. Ett stort TACK för raderna i vår gästbok.Göte verkar vara en härlig kille och så är han snygg också. Lycka till på kommande utställningar !

Jag har skickat ett mail, men det kom nog inte fram.



Ha det bra !

Lena.

2009-11-27 @ 14:13:17
URL: http://mysak.info.se
Polaren: Nilla

God eftermiddag, din lilla filosof. Fin film du bjussar på :o) din husse är bra tokig han. Har skrattat gott. Inte första gången jag skrattar åt din goa husse.

Puss på nosen

2009-11-27 @ 14:50:42
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Polaren: Valle Vagabond

Hahaha... Matte och jag surfade in här hos dig, Snygg-Göte. Och matte skrattade högt när hon såg och hörde filmen med dig och din husse. Själv stod jag som ett frågetecken med huvudet på sned och viftande svans. (Hörde ju tydligt att det fanns en skojfarbror nånstans ...) Kul här hos dig Snygg-Göte! Kommer nog snart tillbaka. Nospuss.

2009-12-02 @ 13:39:00
URL: http://vallevagabond.bloggagratis.se/

Skriv du också:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0