Nu får det vara nog!!!!!



Nu får det vara nog!!! Precis så sa min matte till mig. Göte nu får du skärpa dig. Sluta sura, vad ska vi göra för att du ska bli glad igen?????



Jag blir glad om vi åker till Bo Ohlsson i Tomelilla, för där får man ju mest för pengarna. Tänk om det finns en gul boll där. OK sa matte kom så drar vi!!!!



Jippi!!! Framme vid Bo Ohlsson i Tomelilla. Kom igen matte vi går in och letar efter en gul boll...



Nu blir jag så jädrans glad. Där i lådan ligger det gula bollar. Kan vi inte köpa alla som finns. Nähä! Varför inte då?? Om en skulle komma bort så e det ju bra att ha några i reserv. OK jag e glad om jag får en. Jag e så glad tralala. För jag e jag tralala. Nu sticker vi till mittimellanmatte och fikar. Kom nu matte, skynda dig!!!!



I det här fina huset bor mittimellanmatte Carolina. Hon bor ju som en riktig prinsessa. Det passar bra för hon e min mittimellanprinsessa. Så det så!!!!





Jag verkligen älskar min PRINSESSMATTE. Hej Carolina!! Hur mår du idag??? Jag mår prinsessbra, sa Carolina, jag e så glad så jag har köpt en present till dig och en till matte. Fan vilken bra dag det här verkar bli!!!



Tuggben till mig. Vad bra nu kommer min andedräkt dofta lovely. Vad vi ska pussas i dag. Jag tror att jag ska pussa alla jag möter, vad säger ni om det va???



Matte fick en vacker orkide att sätta i det fina sovrumsfönstret. Matte säger tack underbara dotter CAROLINA som alltid pysslar om alla syskon och skräpiga föräldrar.



Jag passade på att blogga lite hemma hos PRINSESSAN CAROLINA. Jag har tänkt mig ett jädrans, superlångt blogginlägg i dag. Jag utmanar dig PRINS TORSTEN kom igen nu, jag vill se ett jädrans långt blogginlägg. Hm!!! Vilken bra ide. Det blir spännande att se vad han ska hitta på!!!!



Du Carolina, jag tar en liten powernap på din rosa prinsesskudde. Nappi natti!!!!




Nu drar vi hem matte, du, jag och den GULA BOLLEN!!!!



Jag e så GLAD över min gula, fina boll. Matte du vet allt vad en liten gullig och fluffig colliepys behöver för att bli lycklig.
TUSAN VAD JAG E GLAD!!!!!



Här får min fina gula boll ligga när jag inte leker med den. I fina fruktfatet. Fint ska det va!!!!



Goa bästa mittimellanprinsessa CAROLINA!!!!



Storasyster som älskar lillebror!!!!



TRILLINGSYSTER!!!!



Mittimellanmatte, prinsessa, storasyster, trillingsyster, duktig, klok, smart, estet, pysslig, älskvärd hur mycket plats har vi????



Det e CAROLINA. Kan ni förstå det!!! Nu säger PRINSESSAN OCH JAG HEJ DÅ BLOGGEN, VI SYNS I MORRN!!!!



Här har alla mina polare skrivit
Polaren: Torsten

Nämen NUUU blev det jättejobbigt!!!! Jag som inte bloggat alls idag....nä, för matte strejkar ikväll! Det är det här jädra vädret som får alla ur balans, satan i gatan, utmaningar är det ju inte ofta man får...ska skälla på skit-matte!

Föresten Göte med Snygg före...OM jag nu hittar din boll och du nu har fått en ny, kan jag få din gamla då??? Tyckte det var en kul tennisboll,fast utan tennis...:))

Sen måste jag få säga att din mittimellan-matte verkar fasligt snäll som ger presenter när man kommer o hälsar på! Undrar hur länge jag måste springa för att komma till hennes hus...?

Sov gott, imorgon ska jag blogga!!!

2009-11-25 @ 22:13:27
URL: http://prinstorsten.blogg.se/
Polaren: Morgonstund har guld i mun....

God morgon, i dag hann jag före dig Carro. Kan ju bero på att jag jobbat hela natten. Två timmar kvar, sen får jag åka hem och sova. Vilken toppendag ni har haft. Jag kommer in igen när jag har vaknat i eftermiddag. Då ska jag titta på filmerna, på världens bästa Snygg-Göte.

Puss på er.

2009-11-26 @ 04:47:54
Polaren: Carro

Tack för besöket, gosiga fluffcollien med världens bästa matte! Nu har jag gulliga colliehår i soffan, superbra, så jag inte saknar dig för mycket!PUSS (jaminsann, Finaste moster, idag var du tidig!Och jag tog lite "sovmorgon", gick upp så sent som 5:20...)

2009-11-26 @ 05:56:46
Polaren: Nilla

Hej ulliga, gulliga colliepys, med matte. Vad har ni gjort i dag då? Själv har jag ju bara sovit, och nu ska jag strax åka och jobba igen. Jag kan tala om att det där med "morgonstund har guld i mun" det är bara SKITSNACK!!!!!Rapport kommer i morgon eftermiddag.

Finfina filmer på dig i alla fall. Jag börjar bli lite orolig att du försvinner till "Doggywood" och blir filmstjärna. Snälla, stanna här hos oss.

Pusselipuss......

2009-11-26 @ 18:43:42
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Skriv du också:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0