Tjena möss!!!! Busan är i närheten. Tror jag!!!



Hej igen alla mina bloggvänner. En rolig grej hände mig i morse. Jag måste bara berätta. Vänta ska ni få höra...



KATTIFNATT, KNASKATT, KATTASTROF ja kär katt har ju många namn. Vad har hon nu gjort tänker ni välan. När vi hade mysarpysarfrukost jag och mittimellanmatte Carolina kom Busan smygande och satte klorna i min ädla nos.

n

Först blev jag så här jädrans arg. Men sen började hon gosa och tvätta min öron. Jag blev både generad och lite glad. Katten är en lurig kamrat. Man vet inte vad hon tänker hitta på.



Jag blev så hiskeligt förvånad så jag gav henne en puss!!! Vad säger ni nu va!!!! Jag e en makalöst gullig COLLIEPYS!!!



Busan fick kattifnatt och svingade sig i lampan. Tok Busan!!!



Det var en vanlig mysarpysar morgon hemma hos oss. Det är alltid något tok på gång. Vi är nog lite tosiga, vi här på våran gård. Nu säger BUSAN OCH JAG godnatt bloggen vi syns i morrn.






Här har alla mina polare skrivit
Polaren: Carro

Vilken rar och vansinnigt snäll colliepys du är som gosar med Busan!Puss å kram

2009-11-11 @ 05:24:13
Polaren: Britta

Man ställer sig genast frågan Göte - HUR många katter behövs det för att skruva ur en glödlampa?

Bara EN BUSAN förståss :0)

Hippie hälsar att hon tycker att du absolut skall prova på det där med ulltottarna - "det är bara att TACKA och ta emot, man FÅR inte nog" fnissar hon....

Puss från Ekerömaffian

2009-11-11 @ 08:38:18
URL: http://www.oxberget.se
Polaren: Nilla

Katter i nosen och katter i lampan, jisses amalia. Det är som vanligt, med andra ord. Så vackra och vita tänder du har Göte, mycket finare än Andreas Carlsson´s tänder :o)

Men jag blir lite orolig, du är så rödögd, är du ute och svirar på nätterna?

Puss och Kram

2009-11-11 @ 16:11:13
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Polaren: Nilla

Har ni fått ner kattifnatten från lampan än? Vad har du gjort i dag då, Göte? Jagat skåningar, eller?

Puss på nosen

2009-11-12 @ 19:26:39
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Polaren: Nilla

Till Anna Hulda Eriksdotter!



Äh, du, va inte så petnoga med dina kommentarer. Alla skriver fel i bland. Du vet, även solen har fläckar :o) även om det är svårt att förstå (det är alltså du som är solen), förstår du? Äh, vi hörs över en fika i morron, va?

Syster Yster

2009-11-12 @ 20:18:32
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Skriv du också:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0