Vad hittade jag????? Jag är inte riktigt säker!!!!



Inte faaan va det hamburgare vi skulle spåra!!!!



Mmmm!!! Vänta,  jag ska bara tugga klart!!!!



Jag hittade pinnar, godis och HUSSE. Men hittade jag mig själv?????



Nä!! Jag har ju för tusan tappat mig själv. Jag vet inte vad som händer. Vad händer???? Kan någon tala om för mig.???? Ska det va så här?????



Det här kan vara den sista bilden på mig med PÄLS.  Finns det löshår för collisar????? SNYFT!!!


Här har alla mina polare skrivit
Polaren: Carro

Äsch, raring, päls är överskattat! Du vet såklart att det finns colliesar utan päls, "korthåriga colliesar", dom är också fina!Puss på nosen!

2009-11-04 @ 17:18:58
Polaren: Fornborgen

Göte, du håller på att bli vuxen. Alla collies tappar sin valppäls.

Sedan växer din nya vackra vuxenpäls ut.

Kram från Bettan och Olle

2009-11-04 @ 21:35:38
URL: http://www.fornborgen.se
Polaren: Britta

Stå ut göte!

Vänta bara - när all "barnslig" päls har trillat, borstats och kammats bort - visst kommer du att vara liten "nakenfis" ett tag...

Men en höjdare som du grejar väl det ;)

Sedan kommer du att få en ÄNNU vackrare päls!!!!

2009-11-04 @ 21:35:44
URL: http://www.oxberget.se
Polaren: Nilla

Göte, min Göte, käraste gudhund. Jag älskar dig utan päls också. Det är själen som är viktigast, inte utseendet. Men pälsen kan ju vara bra att ha som skydd för regn, blåst och kyla. Så vi får verkligen hoppas att den växer ut igen. Och det gör den så klart, och då ännu vackrare, glansigare och tjockare.

Tass, tass från Gudmatte

2009-11-04 @ 23:22:46
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Polaren: Malin m prickarna

Käre Göte!

Så här är det att vara collie, sisådär en gång om året så ramlar all den där goa mysiga varma ulliga under-ullen av. Men, var lugn - det kommer nytt, riktigt fort faktiskt! Och du kommer inte att bli naken, de långa färggranna håren sitter kvar. Om matte samlar på pälsen så kan hon kanske sticka en tröja till sig själv så småningom :-) - eller kanske göra ett par vantar :-).

Kram kram!

2009-11-05 @ 14:58:43

Skriv du också:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0